De ce sa vorbim despre conflicte?

BUCURESTI - 7 octombrie 2005

Comunicat tip General in Afaceri

Vlad Nedelcu, Training Manager la Smartico Pro consideră că acest subiect nu este încă epuizat şi se pot face încă multe lucruri în a trata conflictele.

„Dacă ne gândim la specificul latin al poporului nostru, este evident că există în comunicarea dintre noi o tendinţă de luptă continuă şi neobosită de a argumenta la nesfârşit pentru a demonstra că fiecare are dreptate. Numai din acest punct de vedere, categoric, românii pierd foarte mult timp şi energie pentru a-şi mulţumi orgoliul personal”, subliniază Vlad Nedelcu. „Acest timp pierdut reprezintă unul dintre factorii care fac din conflictele care au loc zi de zi în organizaţiile româneşti un cost ascuns”.

De ce sa vorbim despre conflicte?

Un alt factor care în cele mai multe situaţii nu poate fi controlat este lipsa de responsabilitate a angajatului în privinţa patrimoniului firmei. Lipsa motivaţiei la locul de muncă îl poate face pe angajat să nu mai fie deloc interesat de pachetul de beneficii oferit de companie.

Prof. dr. Daniel Dana, doctor în psihologie şi profesor de comportament organizaţional pentru mai mulţi ani la Universitatea Hartford (Connecticut) Graduate School of Business şi la Universitatea Syracuse (Maxwell Schol), a identificat şase factori care influenţează costul conflictelor. În cartea profesorului, „Soluţionarea conflictelor” aflăm din bogatele studii de caz factorii care duc la conflicte şi cum aceştia pot fi identificaţi şi astfel adoptată o metodă de prevenire şi soluţionare a conflictelor din cadrul organizaţiilor dar şi din spaţiul personal al individului.

Metoda Dana de mediere a conflictelor este considerată a fi extrem de folositoare pentru organizaţiile mari şi mijlocii. Smartico Pro organizează seminarii de instruire în acest sens.

Despre new media Agency

Despre Smartico Pro

Smartico Pro este o companie care oferă servicii de training şi team building. Aplicând principiul companiei „Dezvoltăm Proactivitatea din Oameni” Smartico Pro oferă în zona conceptului de leadership cursuri de Management, Coaching, Managementul Conflictelor – Tehnici de Mediere, Dezvoltarea Echipei, Cultură Organizaţională şi Managementul Schimbării. Folosind metoda LIFO® de evaluare comportamentală, compania oferă instruire şi în: Tehnici de Vânzare, Tehnici de Vânzare Avansate, Comunicare, Analiză şi Evaluare Comportamentală.

Printre clienţii Smartico Pro se numără: KONICA MINOLTA, DOMENIA CREDIT, YORK Romania, ZENIT Imobiliare, Centrul Medical ROMAR, FIRST ADVERTISING AGENCY, INFODESIGN, VITACARE International, BUSINESS CONTACT.
Pentru mai multe informaţii:

Alin Zăinescu
newmedia Public Relations
Tel./Fax: 021 – 211 31 26
alin.zainescu@newmedia.com.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/de-ce-sa-vorbim-despre-conflicte1