Publicis Groupe Media alege SPSS pentru consolidare statistică

BUCURESTI - 13 februarie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

SPSS Inc. (NASDAQ: SPSS), cel mai important furnizor mondial de programe de analiză predictivă, a anunţat că Publicis Groupe Media, o filială de consultanţă media a Publicis Groupe, a achiziţionat programul de analiză predictivă SPSS pentru analiză statistică pentru filiala sa din Statele Unite.

Publicis Groupe Media alege SPSS pentru consolidare statistică

Publicis Groupe Media (PGM) cuprinde Starcom MediaVest Group şi ZenithOptimedia, creând o reţea integrată de aproape 3800 de specialişti în media management, comunicaţii digitale şi prin internet, response media, marketingul divertismentului, sponsorizări sportive, marketingul evenimentelor şi medii multiculturale. Publicis Groupe este la patrulea grup mondial de comunicaţii. El desfăşoară activităţi pe 104 ţări de pe şase continente.

Ca parte a unificării contractelor de cercetare şi a altor comunicaţii interne între Starcom MediaVest Group şi grupul omolog de consultanţă media ZenithOptimedia, PGM a ales SPSS ca instrument preferat de analiză statistică.

“SPSS permite Starcom MediaVest Group şi ZenithOptimedia să îmbunătăţească cercetarea de firmă şi să ofere clienţilor noştri un avantaj real pe piaţă,” a afirmat Helen Katz, senior vicepreşedinte cu cercetarea de la Starcom MediaVest Group. “Contractul cu Groupe oferă date consecvente experţilor în cercetare, care informează planurile media şi ajută clienţii să manevreze încâlcitul şi dinamicul peisaj media.”

Ca pas următor, PGM va explora crearea la nivel global de noi contracte unificate cu tehnologia SPSS de analiză predictivă.


Despre SPSS Inc.

SPSS Inc. (NASDAQ: SPSS) este un furnizor lider mondial de software şi soluţii de predicţie analitică. Tehnologia companiei face legătura dintre date şi acţiunile strategice efective prin tragerea de concluzii fiabile despre condiţiile actuale şi evenimentele critice viitoare. Peste 250.000 de clienţi din sectorul comercial, academic şi public se bazează pe tehnologia SPSS pentru a contribui la creşterea veniturilor, reducerea costurilor, îmbunătăţirea proceselor importante şi detecţia şi prevenirea fraudelor. Peste 95 de procente dintre companiile din lista Fortune 1000 sunt clienţi SPSS. Fondată în 1968, SPSS are sediul în Chicago, Illinois. Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să vizitaţi www.spss.com.


Despre Grupul Romsym

Romsym Data este distribuitor al soluţiilor SPSS în România.

Romsym Data este prima companie românească certificată conform standardelor internaţionale BS 7799-2:2002 pentru implementarea şi menţinerea sistemului propriu de management al securităţii informaţiilor, certificare acordată de către Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii (SRAC) şi IQNet (International Certification Network).

Romsym este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România, oferind tehnologie de ultima oră, produsă de lideri mondiali în: - soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), - managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat) - DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata) - managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Minitab, SumTotal, Telelogic, CRAMM, Workshare) - softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander) - dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus) - sisteme Open Source (Red Hat).

De asemenea, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul unuia dintre cele mai moderne centre de profil din România - centrul ITtraining, predate de specialişti cu înalta calificare, certificaţi internaţional.

Despre new media Agency

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Romaneasca, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justitiei, Miro Bank, McDonald’s, Orange, Pagini Aurii, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.
Pentru mai multe informaţii:

Alin Zăinescu
newmedia PR
Tel./Fax: 021 211 31 26
alin@newmediapr.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/publicis-groupe-media-alege-spss-pentru-consolidare-statistica1