RealNetWorks lansează campania "Freedom of Choice" cu cea mai mare vânzare de muzică în istorie

BUCURESTI - 23 august 2004

Comunicat tip General in IT&C

RealNetworks®, Inc. (Nasdaq: RNWK), cel mai important producător de software şi servicii media digitale a anunţat recent lansarea campaniei Freedom of Choice (Libertatea de alegere) o dată cu anuţarea celei mai mari vânzări de muzică din istorie.

RealNetWorks lansează campania

Această ofertă de vânzare pe termen limitat celebrează „Libertatea de Alegere” făcută posibilă prin disponibilitatea gratuită a RealPlayer 10.5, primul produs care integrează revoluţionara Harmony™ Technology a Real. RealPlayer cu Harmony le permite consumatorilor să achiziţioneze şi download-eze muzica ce se aude pe mai bine de 100 de dispozitive mobile, inclusiv Apple iPod. Înainte de RealPlayer cu Harmony, consumatorii care cumpărau muzică digitală erau obligaţi să cumpere acea muzică ce rula pe o marcă specifică de dispozitiv portabil, cu alte cuvinte puteau fi uşor “blocaţi” în acel dispozitiv, adesea fără să îl cunoască.

"Pentru a sărbători Freedom of Choice, desfăşurăm acum cea mai mare vânzare de muzică în istorie," a spus Rob Glaser, fondator şi CEO al RealNetworks. "Graţie RealPlayer cu Harmony Technology, consumatorii pot cumpăra acum cântece digitale care pot fi ascultate teoretic pe orice dispozitiv aleg, la fel cum funcţionează CD-urile şi DVD-urile. Noi credem că Freedom of Choice este atât lucrul potrivit pentru consumatori, cât şi un pas crucial în aducerea furnizării digitale a muzicii în mainstream."

CAMPANIA FREEDOM OF CHOICE

În plus la vânzarea de muzică a Freedom of Choice, RealNetworks rulează o campanie extensivă de print, radio şi publicitate online. Publicitatea la nivel naţional include o pagină întreagă în The New York Times, ce anunţă download-ul de 49 de cenţi şi invitând consumatorii într-o nouă eră a libertăţii alegerii în muzica digitală.

Mai mult, RealNetworks lansează o nouă comunitate pe web la www.freedomofmusicchoice.org. Acest site al comunităţii va oferi un forum unde consumatorii se pot informa despre diverse aspecte privind compatibilitatea şi discuta despre probleme cu alţi fani ai muzicii digitale.

Deja campania Freedom of Choice are o bază puternică de suport. Public Knowledge, o organizaţie de public advocacy din Washington, D.C. care caută să acţioneze ca voce a publicului în era digitală, a girat campania şi a atras atenţia consumatorilor să acorde atenţie problemelor ridicate de campanie. Organizaţia a lansat recent propriul său comunicat de presă în Washington DC.

"RealNetworks ar trebui să fie lăudată pentru creşterea alegerii consumatorilor din întreaga lume online a muzicii," a afirmat Gigi B. Sohn, preşedinte şi co-fondator al Public Knowledge. "Public Knowledge a spijinit îndelung interoperabilitatea şi libertatea alegerii în media digitale. Cu cât sunt compatibile mai multe formate digitale, cu atât alegerea este mai mare pentru oricine. Consumatorii, industria înregistrării şi industria tehnologiei, toate beneficiază de existenţa mai multor alegeri pe piaţă," a declarat Sohn. "Cu cât există mai multe opţiuni pentru download legal, cu atât mai puţină stimulare există pentru download-ul ilegal. Toate companiile din industriile de tehnologie şi de înregistrare ar trebui să „priceapa aluzia” şi să lucreze împreună pentru a le aduce beneficiile muzicii digitale consumatorilor," a adăugat.

Membrii grupului muzical Devo, pionierii muzicii video de început care aveau un foarte cunoscut album şi cântec numit "Freedom of Choice" la începutul anilor '80, au devenit parteneri ai RealNetworks pentru a ajuta la răspândirea veştii despre importanţa libertăţii consumatorilor în alegera muzicii.

"Istoria a arătat că utilizatorilor nu le plac sistemele particulare," a spus Gerald V. Casale, de la Devo. "Atât consumatorii cât şi muzicienii vor beneficia de pe urma unui mediu de muzică digitală care le oferă consumatorilor libertatea ultimă de alegere unde vor să cumpere muzică indiferent de tipul de dispozitiv pe care vor să o asculte."

RealNetworks a anunţat pe 26 iulie beta test-ul pentru noua Harmony Technology, primul sistem de translaţie DRM din lume care le oferă consumatorilor posibilitatea de a transfera în siguranţă muzica achiziţionată pentru orice dispozitiv obişnuit şi sigur de muzică. Harmony Technology îi eliberează pe consumatori de limitarea blocării într-un dispozitiv portabil specific când cumpără muzică. Acum consumatorii îşi pot construi biblioteca de download-uri securizate având certitudinea că le pot rula teoretic pe orice dispozitiv aleg.

Disponibil ca parte a RealPlayer®, primul produs adresat consumatorilor care utilizează Harmony Technology, consumatorii pot obţine Harmony de la www.real.com.

Cu Harmony Technology, RealPlayer Music Store suportă peste 100 de dispozitive portabile media, incluzând toate cele 4 generaţii ale iPod şi iPod mini şi produsele de la Creative Labs, Rio, RCA, palmOne, iRiver, Dell, Gateway şi Samsung. În general vorbind, Harmony suportă orice dispozitiv care foloseşte Apple FairPlay DRM, Microsoft Windows Media Audio DRM sau RealNetworks Helix™ DRM, oferind RealPlayer Music Store suport pentru mai multe dispozitive sigure decât orice alt magazin de pe Internet. Harmony Technology va fi disponibilă spre finalul acestui an în alte produse de muzică de la RealNetworks incluzând Rhapsody® subscription service un produs lider de piaţă de la Real.

Despre new media Agency

DESPRE REALNETWORKS

RealNetworks, Inc. este cel mai important producător de software şi servicii media digitale, printre care se numără şi premiatul Rhapsody® Internet jukebox service sau RealPlayer 10, primul produs care integrează căutarea, organizarea, cumpărarea, audierea sau vizionarea produselor digitale audio sau video într-un singur produs. Operatorii de reţele, companiile de media şi telecomunicaţii ori diverse alte companii folosesc produsele şi serviciile RealNetworks pentru crearea şi furnizarea de media digitală pentru PC-uri, telefoane mobile sau alte dispozitive electronice.

DESPRE ROMSYM DATA

Romsym Data este distribuitor autorizat al produselor RealNetWorks în România.

Romsym Data este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România, oferind tehnologie de ultimă oră, produsă de lideri mondiali în: - soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), - managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat) - DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata) - managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Palisade, SumTotal, CorVu, i2) - softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander) – dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus) - sisteme open source (Red Hat şi soluţii de la LxPN).

De asemenea, prin divizia sa Romsym Consulting, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul celui mai modern centru de profil din România - centrul ITtraining, predate de specialişti cu înaltă calificare, certificaţi internaţional.

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Românească, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justiţiei, McDonald’s, Orange, Miro Bank, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.
Pentru mai multe informaţii:

Romsym Data
Str. Popa Nan, nr. 108A
Sector 3, Bucureşti

Tel.: 021 323 14 31
Fax: 021 322 16 50
office@romsym.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/realnetworks-lanseaza-campania-freedom-of-choice-cu-cea-mai-mare-vanzare-de-muzica-in-istorie1