Zilele Biz - Cel mai important eveniment de afaceri al anului

Locul desfasurarii: World Trade Center Bucuresti

Organizator: Business Media Group

Zilele Biz - Cel mai important eveniment de afaceri al anului

Zilele Biz reprezinta locul de intalnire deja consacrat pentru peste 5.000 de participanti - importanti intreprinzatori, oameni de afaceri, factori de decizie, precum si numerosi investitori in cautare de noi oportunitati de afaceri. Aflate la a patra editie, Zilele Biz reunesc peste 350 de speakeri, implica peste 2.000 de companii si vor atrage peste 5.000 de oameni de afaceri din cele mai importante sectoare economice: financiar-bancar, comert, distributie, productie, IT, telecomunicatii, constructii, real estate, media si publicitate. Un eveniment complex si complet, Zilele Biz este structurat pe 5 zile si cuprinde 20 de conferinte si peste 80 de seminarii si studii de caz. Fiecare zi este dedicata unei industrii specifice si trateaza subiecte ce vor facilita interactiunea participantilor, schimbul de idei si prezentarea oportunitatilor de afaceri. - conferinte principale (4 sesiuni cu pauze de cafea si masa de pranz) - workshop-uri pe tematici specifice desfasurate simultan Zilele Biz te provoaca la cea mai valoroasa intalnire a lumii afacerilor din Romania Antreprenoriat Reuneste experti ai domeniului, care vor vorbi despre mediul economic, despre oportunitatile de afaceri si cadrul legislativ din Romania. Finante, Banci Conferintele dedicate sectorului financiar analizeaza oferta institutiilor financiare si bancare, furnizeaza informatii privind modalitatile de finantare a afacerii, fonduri nerambursabile, leasing, piata de capital. Constructii si Imobiliare Profesionisti ai domeniului, investitori, reprezentanti ai firmelor implicate in proiecte imobiliare identifica oportunitatile de investitii pe piata imobiliara. IT si Telecomunicatii Puncteaza caile de dezvoltare in Telecomunicatii si IT si aduce in prim-plan efectele liberalizarii pietei telecomunicatiilor asupra afacerilor, noi tehnologii si previziuni in domeniu. Marketing si Advertising Isi propune sa aduca in discutie provocarile si perspectivele pe piata de media si publicitate, exemple practice de campanii publicitare de succes, importanta brandului in relatia cu consumatorul. Pentru participanti, Zilele Biz reprezinta cea mai buna oportunitate de a afla care sunt ultimele tendinte in afaceri si cum poti avea succes cu propria afacere. De asemenea, evenimentul prilejuieste interactiunea participantilor si incheierea de noi parteneriate.

Bdul Regina Maria, nr. 1, bl. P5B, scara 1, etaj 4, ap. 11, sector 4, Bucuresti Telefon: +4 021.206.06.80 Fax: +4 021.335.34.74

Despre NEW MEDIA AGENCY

Despre Business Objects
Business Objects este lider mondial în soluţii software pentru business intelligence (BI). Business intelligence oferă posibilitatea organizaţiilor să monitorizeze, să înţeleagă şi să controleze performanţele proprii. Soluţiile companiei utilizează informaţia stocată într-o zonă largă de baze de date ale organizaţiei, din sistemele enterprise resource planning (ERP), şi customer relationship management (CRM).

Cele mai cunoscute aplicaţii BI includ enterprise reporting, management dashboards şi scorecards, aplicaţii customer intelligence, raportare finaciară şi extranet-uri atât pentru clienţi cât şi pentru parteneri. Aceste soluţii oferă posibilitatea companiilor să obţină vizibilitatea în cadrul propriului domeniu, să obţină şi să păstreze clienţi profitabili, să reducă costurile, să optimizeze lanţul de distribuţie şi să îmbunătăţească performanţele financiare.

În Decembrie 2003, Business Objects a finalizat achiziţia Crystal Decisions, lider în enterprise reporting. Noua gamă combinată de produse conţine acum software pentru raportare, query şi analiză, managementul performanţei, aplicaţii analitice şi integrarea datelor. Suplimentar, Business Objects oferă consultanţă şi servicii educaţionale pentru a sprijini clienţii proprii să implementeze eficient proiectele de Business Intelligence. Business Objects are peste 29.000 de clienţi în peste 80 de ţări.
Despre SPSS Inc.
De peste 35 de ani, SPSS Inc. (NASDAQ: SPSSE) ajută organizaţiile comerciale, academice şi guvernamentale să îşi maximizeze producţia şi acurateţea de-a lungul fiecări faze a procesului de cercetare, de la proiecte de cercetare ad hoc până la programele de mare volum, complexe. SPSS Inc. oferă o arie largă de sondări end-to-end şi de instrumente de cercetare de piaţă, inclusiv design pentru sondaje, scrierea de programe pentru computere, prelevare, colectare de date, analiză şi publicare.

SPSS Inc. este, de asemenea, cel mai mare producător de tehnologie şi servicii de analiză predictivă. Tehnologia SPSS facilitează o mai uşoară legătură între date şi acţiunea eficientă prin elaborarea unor concluzii, rapoarte de încredere în legătură cu condiţiile curente şi evenimentele viitoare. Peste 250.000 de clienţi din domeniile comerţului, academic şi din sectorul public folosesc tehnologia SPSS în scopul creşterii veniturilor, reducerii costurilor, îmbunătăţirii performanţei şi al detectării şi prevenirii fraudelor. Fondată în 1968, SPSS are sediul în Chicago, Illinois.

Despre Romsym Data
Romsym Data este organizatorul evenimentului Business Intelligence Day, fiind distribuitor exclusiv SPSS şi distribuitor al produselor Business Objects în Romania. De asemenea, Romsym Data asigură consultanţă în implementarea soluţiilor de Business Intelligence, prin intermediul specialiştilor proprii, certificaţi internaţional.

Romsym Data este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România, oferind tehnologie de ultimă oră, produsă de lideri mondiali în: - soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), - managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat) - DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata) - managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Palisade, SumTotal, CorVu, i2) - softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander) – dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus) - sisteme open source (Red Hat şi soluţii de la LxPN).

De asemenea, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul unuia dintre cele mai moderne centre de profil din România - centrul ITtraining, predate de specialişti cu înaltă calificare, certificaţi internaţional.

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Românească, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justiţiei, McDonald’s, Orange, Miro Bank, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.

* NOTĂ PENTRU EDITORI

Thomas Jeandet este alături de echipa Business Objects de peste 7 ani. Şi-a început activitatea în cadrul departamentului de consultanţă al diviziei franceze de operaţiuni pentru implementarea soluţiilor de Business Intelligence, în principal pe baza SAP. În anul 2000 s-a alăturat departamentului de Pre-sales al diviziei franceze de operaţiuni pentru sprijinul vânzărilor în industria verticală şi a ocupat pentru doi ani poziţia de Technical Account Manager la TOTAL (cea mai mare companie din Franţa, cu o cifră de afaceri de peste 10 miliarde de euro). Din 2004, Thomas Jeandet s-a alăturat echipei Business Objects EEMEA, ca Regional Presales Manager pentru Europa de Est.

Participare: Intrare libera