Cele mai bune vinuri, cei mai buni specialisti, cea mai buna promovare. Murfatlar Gala Vinului Romanesc 2005

BUCURESTI - 30 noiembrie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

In cadrul evenimentului “Gala Vinului Romanesc” Murfatlar Romania a castigat 5 distinctii de onoare pentru vinurile si strategia de comunicare din ultimii ani: Cel mai medaliat vin la concursurile Internationale - Trei Hectare Chardonnay, Nicu Itu - Cel mai bun specialist in vin al anului 2005, Cea mai buna campanie pentru un produs – “Sec de Murfatlar”, Premiul special pentru campania “Murfatlar Vinul” si Premiul pentru promovarea imaginii Romaniei peste hotare.

Medaliat cu aur la Concursul international de la Ljubjana 2004, argint la Concours Mondial de Bruxelles 2005 si cu aur la Concursul International de vinuri – Bucuresti 2003 si 2004, Trei Hectare Chardonnay 2002 a fost apreciat ca cel mai bun vin romanesc prin castigarea premiului de Cel mai medaliat vin la concursurile Internationale. Nu intamplator Cel mai bun specialist al anului a fost desemnat oenologul Nicu Itu, creatorul vinurilor albe de la Muraftlar. Alaturi de Lorena Deaconu si Stephen Bennett, Nicu Itu face parte din echipa de specialisti de la Murfatlar. Campania brandului “Sec de Murfatlar” a fost premiata cu Cea mai buna campanie pentru un produs pentru impactul pe care l-a avut asupra industriei reusind sa modifice obiceiuri de consum si sa reorienteze gustul romanului bautor de vin dulce spre vin sec. Si campania de imagine “Murfatlar. Vinul” a fost apreciata de juriu castigand un premiu special. “Premiul pentru promovarea imaginii Romaniei peste hotare”, a fost decernat companiei Murfatlar Romania gratie proiectului de promovare a exportului pe care il desfasoara in Statele Unite ale Americii alaturi de alti 2 importanti producatori autohtoni.

“Gala Vinului Romanesc” 2005 reprezinta inceputul unei traditii. Aflat anul acesta la prima editie in acest format, evenimentul este - si se doreste a fi si pe viitor - apogeul anual al strategiei de comunicare a vinului romanesc, momentul de maxima vizibilitate al acestui produs, reunind eforturile intregii industrii. Scopul principal al acestei manifestari este cresterea consumului de vin in Romania creand totodata noi oportunitati de comunicare pentru campaniile premiate.

Despre NextCap

Murfatlar este lider pe piata de vinuri cu o cota de 30%, altfel spus, una din 3 sticle cumparate In Romania este Murfatlar. De la albe la rosii si de la seci la dulci, vinurile Murfatlar acopera gama cea mai larga de produse. Mai mult de 50% din vinurile rosii consumate in Romania poarta marca Murfatlar, producator ce exporta in peste 15 tari, printre care USA, Marea Britanie, Germania, Finlanda, Danemarca, Israel si Japonia. Castigator a nu mai putin de 140 de medalii la concursurile internationale de vinuri, Murfatlar este cel mai apreciat vin romanesc peste hotare.


Otilia Mihailov-Dumitrescu
PR Coordinator
NextCap
0723-210.340

otilia@nextcap.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/nextcap/cele-mai-bune-vinuri-cei-mai-buni-specialisti-cea-mai-buna-promovare-murfatlar-gala-vinului-romanesc-2005