Compania Farmec Cluj inaugurează trei reprezentanţe proprii în Europa până la sfârşitul anului 2008

BUCURESTI - 13 februarie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Bucureşti, 13 februarie 2007 - Compania Farmec Cluj, lider de piaţă în industria cosmeticelor româneşti, isi deschide trei reprezentanţe în Europa până la sfârşitul anului 2008. Prima Reprezentanţă Farmec se va deschide la Budapesta, până la sfârşitul acestui an. Farmec a ales să facă pasul acesta pentru a fi mai aproape de consumatorii săi din Europa şi datorită cererii mari de produse Gerovital H3 înregistrate aici.

Prin intermediul reprezentanţelor vor fi comercializate, în principal, produse din gama Gerovital H3-prof. dr. Ana Aslan, care se bucură de prestigiu şi de recunoaştere pe întregul glob.
“Cosmeticele din gama Gerovital H3 reprezintă 90% din totalul produselor exportate de Farmec. Acest fapt ne-a determinat să ne deschidem propriile Reprezentanţe în ţările unde cererea de creme Gerovital H3 este foarte mare. Prima Reprezentanţă Farmec o vom inaugura la Budapesta în acest an, iar până la sfârşitul anului viitor vom mai deschide încă două reprezentanţe în Europa. Prin deschiderea acestor Reprezentanţe estimăm o creştere considerabilă a cifrei de afaceri Farmec pe pieţele externe” au precizat reprezentanţii departamentului de marketing Farmec Cluj.
Primele creme Gerovital H3 au fost produse în laboratoarele Farmec în 1967, iar printre personalităţile marcante care s-au bucurat de-a lungul timpului de tratamente cu cremele prof. dr Ana Aslan se numără Charlie Chaplin, Claudia Cardinale, Frank Sinatra, Marlene Dietrich, J.F. Kennedy, Onasis.
Farmec Cluj a relansat în luna noiembrie a anului trecut Gama Gerovital H3 într-o nouă prezentare, având un conţinut redefinit de ingrediente cu puternic efect anti-îmbătrânire, şi o nouă imagine. Această relansare a beneficiat de o campanie de comunicare puternică, pe principalele posturi de televiziune, campanie în valoare totală de peste 350.000 Eur. Acest exerciţiu de branding realizat de echipa marketing-cercetare Farmec a adus companiei o creştere cu 60% a vânzărilor cantitative ale gamei.
Valoarea şi activitatea companiei româneşti de prestigiu, Farmec Cluj, a fost reconfirmată prin numeroasele diplome, premii şi trofee obţinute. Astfel, companiei Farmec Cluj i-au fost înmânate în anul 2006 Diploma pentru locul I pe domeniul de activitate, conform Topului Naţional al Firmelor Private 2005 şi Premiul special judeţean pentru calitatea produselor şi serviciilor conform normelor ISO, acordate de Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România. De asemenea, compania a obţinut Diploma de excelenţă pentru nominalizări consecutive pe primele 3 locuri ale topului CCI Cluj, acordată de Camera de Comerţ şi Industrie Cluj şi Trofeul creativităţii, oferit de Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci.
Aceste distincţii confirmă încă o dată, poziţia de lider pe care o ocupă Farmec Cluj pe piaţa cosmeticelor româneşti.

Despre NextCap

Compania Farmec Cluj a realizat în 2006 un profit brut de 2,5 milioane Eur, în creştere cu 55% faţă de anul precedent. Creşterea semnificativă se datorează în principal creşterii cifrei de afaceri, de la 17 milioane Eur în 2005 la 19 milioane Eur în 2006 precum şi procesului de retehnologizare şi modernizare a secţiilor de producţie, cu implicaţii majore asupra scăderii costurilor .
Ana Livia Paun, 0723-750.722
PR coordinator
Next Advertising
ana@next.advertising.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/nextcap/compania-farmec-cluj-inaugureaza-trei-reprezentante-proprii-in-europa-pana-la-sfarsitul-anului-2008