Premiera la 4cars: testul cititorului

BUCURESTI - 23 august 2006

Comunicat tip General in Auto

Dupa ce a impus pe piata conceptul de tester de servicii, 4cars mai vine cu o premiera. In primul numar din cel de-al doilea an de existenta, 4cars publica in premiera un test realizat de un cititor. Revista va lansa in curand o campanie de promovare a prudentei pe sosea.

Numarul 27 al revistei 4cars, care apare pe 24 august, marcheaza inceputul celui de-al doilea an de existenta al publicatiei. Pentru prima data intr-un an de aparitie constanta, 4cars publica un test de servicii scris de un cititor: Manuela Negrei. Spre deosebire de toate celelalte articole primite de redactie, decizia de publicare a acestuia a fost luata datorita faptului ca verificarea a demonstrat o acuratete extraordinara a informatiilor. Testul de servicii este un concept implementat in zona auto de catre 4cars la inceputul acestui an si s-a bucurat de un succes de piata la care nimeni nu se astepta. Popularitatea rubricii “Tester de spalatorie” este datorata in primul rand onestitatii relatarilor, dar si intransigentei cu care sunt evaluate serviciile.

In acelasi numar din 4cars, cititorii vor putea descoperi un testdrive cu Audi Q7, dar si un articol despre cel mai la moda auto-gadget: HeadUp Display. Cel mai recent numar al revistei anunta si ultima parte a concursului “Copilot pentru o zi” – in care trei dintre cititorii revistei se vor afla pe scaunul din dreapta alaturi de Andrei Tureanu, in noua sa masina de competitie, o Toyota Celica 2l turbo, de 300 CP.

Editorialul si sfaturile acestui numar vorbesc despre prudenta la volan si sunt urmarea tragicului accident de circulatie in care si-a pierdut viata Razvan Ciprian Pana, un apropiat al echipei 4cars. Este motivul pentru care revista va lansa in curand si o campanie de promovare a prudentei pe sosea. Chiar daca este numai un proiect, 4cars va lansa in piata invitatii publice de alaturare in aceasta campanie.

Lansata intr-o noua formula grafica odata cu numarul aniversar, revista 4cars poate fi gasita de joi (24 august) in lanturile de benzinarii MOL si LUKOIL din Bucuresti, dar si in alte peste 200 de locatii auto si non-auto.

Despre Novus Media / 4cars

Despre 4cars
Ghidul gratuit al serviciilor din Bucuresti implinit 1 an de existenta! A fost lansat in 4 august 2005, apare joi, odata la doua saptamani, si se distribuie exclusiv in Capitala. Inca de la lansare, 4cars a adus un suflu nou in presa specializata, concentrandu-se asupra zonei de servicii auto.
4cars se distribuie in retelele benzinariilor Mol si Lukoil, in peste 100 de locatii cu specific auto si in cca 150 de locatii HoReCa (prin reteaua Spin Media). Revista, tiparita in format A5, are in acest moment 32 de pagini.
Mai multe detalii la: http://www.4-cars.ro/cars.php
Marius Tudosiei
0741-22.44.45
marius.tudosiei@4-cars.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/novus-media-4cars/premiera-la-4cars-testul-cititorului