"Franciza: un succes pentru francizori si francizati”

Locul desfasurarii: sala BANAT,tronson 3, Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti

Organizator: Observatorul Francizei ROMANIA si Camera de Comert si Industrie a Municpiului Bucuresti



Observatorul Francizei ROMANIA impreuna cu Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti va invita sa participati la acest seminar ce propune stabilirea de contacte directe intre francizori si potentiali francizati, dar si un dialog privind sistemul de franciza, alegerea unui spatiu comercial sau ofertele de credite pe piata bancara. Printre francizele prezentate: Elvila, Fun Science, Broaster Chicken, Daylight Donuts, Velvet Dental, Motor Jeans...Nu ratati o intalnire directa cu francizorii!

Pentru programul seminarului si formular de inscriere accesati www.observatorulfrancizei.ro sectiunea Evenimente.

Taxa de participare este :100 lei (inclusiv TVA)/ persoana!


Prin intermediul www.observatorulfrancizei.ro urmarim crearea unei „piete” a francizei, in cadrul careia francizorii sa-si prezinte retelele comerciale iar francizatii sa aiba acces la toate informatiile si serviciile necesare deschiderii unei francize.
Francizorii beneficiaza de inscriere a retelei de franciza, si afisare GRATUITA la pagina Toate Retele , in cadrul portalului ww.observatorulfrancizei.ro.
Daca doriti sa aflati ultimile stiri din domeniul francizei abonati-va la newsetter Observatorul Francizei ROMANIA si alerte e-mail.


Elena Zoltareanu
account manager
www.observatorulfrancizei.ro
elena.zoltareanu @observatorulfrancizei.ro

Despre OBSERVATORUL FRANCIZEI ROMANIA

Dorim sa ne impunem pe piata francizelor din Romania ca primul instrument dedicat promovarii francizei ca formula de afaceri si stabilirii de contacte intre francizori si viitori francizati.
Observatorul Francizei este unic si nu are concurent. Observatorul este o sursa de informatii pentru candidatii la franciza, in scopul informarii rapide si pentru a putea compara ofertele de pe piata. Datorita Observatorului, un candidat la franciza poate foarte usor sa contacteze o marca. Observatorul este, de altfel, utilizat de toate retelele in franciza, chiar si de cele care au propria echipa de dezvoltare, caci Observatorul le faciliteaza comunicarea cu candidatii la franciza. Observatorul este, in consecinta, cel mai la indemana instrument de comunicare.

Participare: Intrare libera