Convergent Networks 2005 - "OMNILOGIC - INTELLIGENT SOLUTIONS & OPPORTUNITIES FOR GROWING BUSINESS"

BUCURESTI - 17 mai 2005

Comunicat tip General in IT&C

Eveniment traditional si de referinta al companiei Omnilogic, Convergent Networks a ajuns în acest an la cea de-a saptea editie. Urmând sa se desfasoare sub sloganul "INTELLIGENT SOLUTIONS & OPPORTUNITIES FOR GROWING BUSINESS" în data de 19 mai la Centrul de Conferinte Crowne Plaza, manifestarea îsi propune sa aduca în atentia utilizatorilor oportunitatile din domeniul telecomunicatiilor de pe piata româneasca.

Convergent Networks 2005 -

Înca de la prima editie a Convergent Networks, organizata în 1999, Omnilogic a promovat conceptul convergentei mediilor de comunicare, chiar daca la vremea respectiva acesta reprezenta o noutate la nivel international.
Importanta majora a evenimentului este ca propune în fiecare an o viziune remarcabila în privinta trendurilor majore de evolutie a domeniului IT&C Si pe de o parte demonstreaza nevoia de tehnologie, iar pe de alta parte reanalizeaza mesajul si rolul pe care aceasta trebuie sa îl joace.
Ca o reflectare a acestor tendinte de dezvoltare a IT-ului, Omnilogic adopta intern structurarea pe linii de business si mai putin pe linii de produse. Referitor la tendintele pietei romanesti de IT&C domnul Gabriel Marin, Managing Director Omnilogic a precizat urmatoarele :
"Credem ca in urmatorii 3-5 ani se va dezvolta in principal infrastructura. Imediat ce vom avea o infrastructura functionala si performanta, vom discuta de cresterea segmentul Small & Medium Business".
Viziunea asupra modelelor de activitate functionale în România pe care Omnilogic o contureaza, dincolo de zona proiectelor din zona infrastructurii, are în centru zona de retail: "În urmatorii ani va fi o explozie a retail-ului si mult mai putin a firmelor mici si mijlocii. In afara de lanturile nationale de retail, nu cred ca în 2007 - 2008 vor fi mai mult de 4 sau 5 firme în categoria firmelor mari capabile de a concura intr-o piata europeana globala. Credem ca cei care nu vor atinge o masa critica la acel moment din punct de vedere a bazei instalate de clienti, a cifrei de afaceri si evident a profitului, fie vor fi integrati fie vor disparea pur si simplu. Conceptele valabile la începutul anilor 90 - tripleta producator, distribuitor, reseller, etc. - nu va mai exista, sau daca va mai exista va fi nesemnificativa. Pentru toate afacerile importante producatorul se va implica direct, vanzind direct utilizatorului final, eventual subcontractind o parte din serviciile neesentiale. Parcurgem in prezent o perioada fascinant| de reconsiderari si schimbari fundamentale a conceptelor de piata, a strategiilor si a modelelor de business.
Revenind la zona comunicatiilor convergente, credem ca, alaturi de serviciile integrate de telecomunicatii, o tendinta majora a pietei o va reprezenta adoptarea pe scara larga a solutiilor wireless si de VoIP, in ideea in care vor aduce beneficii reale si cuantificabile clientului final. Convergenta infrastructurilor, a echipamentelor si a aplicatiilor îsi are originea atât în aparitia noilor tehnologii, cât si în schimbarea nevoilor utilizatorului, care doreste ss primeascs valoare adaugats pentru orice produs sau serviciu pe care îl achizitioneaza.
“Aceste tendinte si oportunitati sunt de fapt, an de an, motivatia seminarului nostru. Ca eveniment Business-to-Business, Convergent Networks este extrem de pragmatic. Nu se adreseaza factorului de imagine, ci factorilor de decizie tehnica si comerciala. Este un seminar dupa care asteptam, pe cât posibil, materializarea ideilor exprimate acolo".

Importanţa majoră a Convergent Networks este că propune în fiecare an o viziune remarcabilă în privinţa trendurilor majore de evoluţie a domeniului IT&C şi pe de o parte demonstrează nevoia de tehnologie, iar pe de altă parte reanalizează mesajul şi rolul pe care aceasta trebuie să îl joace.
Alături de serviciile integrate de telecomunicaţii, o tendinţă majoră o reprezintă adoptarea soluţiilor wireless şi de VoIP, care vor aduce beneficii clientului final.

“Omnilogic este convins că piaţa românească de tehnologia informaţiei, networking şi comunicaţii a atins un nivel de maturitate necesar pentru a putea absorbi cele mai noi tehnologii mondiale şi şi-a structurat în consecinţă strategia, concentrându-şi eforturile în această direcţie, iar rezultatele pe care le-am obţinut ne îndreptăţesc credinţa că opţiunea noastră a fost corectă”, apreciază domnul Gabriel Marin, Managing Director Omnilogic.

În toate ediţiile anterioare, Convergent Networks a evidenţiat că utilizatorul are nevoie de soluţii eficiente care să asigure cel mai bun raport preţ/performanţă şi că vor prospera companiile IT&C care vor gândi soluţii pentru nevoile clienţilor.

În acest context, Omnilogic va demonstra la cea de-a saptea editie a manifestarii, alaturi de partenerii sai, prin dezbateri si studii de caz concrete, ca în acest moment convergenta mediilor de comunicare a devenit o realitate, atât conceptual, cât si practic si reprezinta una dintre cele mai viabile solutii de dezvoltare a domeniului IT&C.

Despre OMNILOGIC

Omnilogic - un jucator cu valoare adaugata

In pozitia sa de Value-added distributor, Omnilogic ofera atât produse cu valoare adaugata, cât si servicii profesionale (expertiza pentru piata de telecomunicatii si operatori) si se pozitioneaza în avangarda noutatilor si a tendintelor tehnologice din domeniul IT&C.

Claudia Beimel
cbeimel@omnilogic.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/omnilogic/convergent-networks-2005-omnilogic-intelligent-solutions-opportunities-for-growing-business