Omnilogic în International Herald Tribune si Le Point !

BUCURESTI - 10 august 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Prestigiosul cotidian Intenational Herald Tribune a dedicat, pe parcursul unei luni de zile, un supliment economic României, supliment în care editorii au făcut un portret al celor mai recente dar si spectaculoase dezvoltări din sectorul privat din tara noastră. Va anuntam cu bucurie ca si Omnilogic apare in acest raport alaturi de alte companii importante din Romania.

Fără a avea pretentia de a fi un brand foarte cunoscut în străinătate, Omnilogic atrage tot mai mult atentia analistilor economici externi, ceea ce se poate traduce în termeni simpli prin faptul că vorbesc cifrele - nu cu mult timp in urma Omnilogic a apărut în publicatiile Forbes si Fortune, dar la postul de televiziune NBC. De altfel, analiza International Herald Tribune1 pleacă de la cifre si se opreste tot la ele: povestea Omnilogic a început cu 5000 $ si vrea să ajungă, până în 2012, la peste 1 miliard $, spun autorii suplimentului.
„Ne asteptăm ca 60% dintre companiile românesti din sectorul IT&C să dispară”, a declarat Gabriel Marin, managing director Omnilogic, pentru International Herald Tribune. „Este normal să se întâmple asa, atâta vreme cât piata, la nivel mondial, se consolidează. Dar pe măsură ce companiile mai putin viabile se pierd pe drum, Omnilogic a acumulat putere, tradusă prin venituri nete de 338 milioane $. Această cifră ne permite două lucruri: să supravietuim seismelor domestice si să constituim o bază solidă pentru o dezvoltare regională”, a adăugat Marin.

Omnilogic a continuat prezenta mediatică internatională în luna iulie printr-o mentiune în reputata revistă săptămânală Le Point, din Franta. Editorii scriu despre „fulminanta crestere a Omnilogic, cel mai mare distribuitor de software si hardware în România, care controlează 20% din piată”. De asemenea, autorii amplei sectiuni dedicată economiei românesti scriu despre intentia lui Gabriel Marin, managing director Omnilogic, de a cumpăra companii europene, în special din Franta, în contextul dezvoltării regionale a companiei. Editorii Le Point sunt de părere că dezvoltarea Omnilogic este „o mărturie a dinamismului sectorului” IT&C.

Despre OMNILOGIC

Infiintata in 1992, compania OMNILOGIC este liderul pietei de IT&C din Romania. In perioada de la infiintare si pana in prezent, firma a initiat si a consolidat parteneriate strategice cu principalii producatori din zona IT&C (IBM, HP, Dell, SUN Microsystems, Cisco, Nortel, Ericsson, Harris, SMC, RAD DataCom, Novell, Corel, etc). De altfel, OMNILOGIC a fost implicata, direct sau indirect, in marea majoritate a proiectelor de infrastructura IT&C, nationale si regionale, atat din sectorul privat cat si din sectorul public.
Cu o strategie coerenta in zona distributiei cu valoare adaugata (Value-Added Distributor) si cu o cifra de afaceri consolidata in Romania si in zona Central Est-Europeana de 130 milioane USD in 2006, OMNILOGIC se pozitioneaza în avangarda dezvoltarii tehnologice din domeniul IT&C.

Claudia Beimel
Marketing Manager
claudia.beimel@omnilogic.ro