România reprezentată la Paris de treisprezece brand-uri de mobilă și decorațiuni interioare

BUCURESTI - 10 septembrie 2019

Comunicat tip General in Arhitectura / Design, Constructii, Monden / Lifestyle

În perioada 6-10 septembrie 2019, Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat, în parteneriat public-privat cu Asociația Producătorilor de Mobilă din România (APMR), au făcut posibilă participarea a 13 companii românești la Maison & Objet Paris, unul dintre cele mai prestigioase evenimente internaționale din domeniul mobilierului, decorațiunilor și al design-ului. Brand-urile românești și-au expus produsele în pavilionul românesc, sub deviza Romanian Furniture - Style, Comfort, Durability.

Brand-uri de mobilă

Brand-uri de mobilă

Pe o suprafață de 456 mp, în cadrul pavilionului Hall 6, sectorul TODAY, cele treisprezece firme românești au prezentat piese de mobilier si de design interior. Standul în care au fost expuse produsele este format din 4 incinte paralele, care permit circulația în interiorul acestuia și accesul către toate firmele expozante, amplasate de o parte și de alta a culoarului. Astfel, exponatele brand-urilor românești se bucură de o vizibilitate bună pentru toți vizitatorii.

Cele 13 firme românești prezente anul acesta la târgul Maison & Objet Paris sunt: Ardudana, by DURIEUX, CARO Interiors (PR-LIVING Belgium), ENTOURAGE Furniture, Fascinatia Sticlei, Forester Tiberiu Marius (URBAN WOODS), Freymob Design, ITA PRODUCTION, LEMN PROD EX COM (XO Interiors), MOBEX, Rebras - Furniture and Woodworks, SOPHIA (Sophia Romania), Szel-Mob.

Toate colecțiile și produsele prezentate de brand-urile din România în cadrul târgului respectă exigențele și tendințele internaționale, fiind remarcate și apreciate în mod deosebit de către experții din domeniu prezenți la târg. Cei care vizitează standul României descoperă colecții de mobilier pentru camere de zi, dormitoare sau spații de lucru, mese, scaune, mobilier tapițat cu material textil sau piele naturală, canapele, piese de design, accesorii, sau decorațiuni din sticlă realizate manual. O mare parte dintre produsele de mobilier propuse de brand-urile românești au fost realizate din lemn masiv sau lemn masiv în combinație cu alte materiale.

Reprezentații firmelor românești profită din plin de anvergura evenimentului și au organizat încă din prima zi a târgului întâlniri de lucru cu asociații de profil, firme de distribuție din Franța, spațiul U.E. și cu oameni de afaceri din afara spațiului comunitar. Astfel, se remarcă numeroase posibilități de extindere a afacerilor și de creștere pe piețele internaționale precum și oportunități de colaborare cu dezvoltatorii imobiliari, rețele de magazine importante și rețele hoteliere.

În plus, firmele românești au ocazia să participe la evenimentele organizate în cadrul târgului care le facilitează contactul cu tendințele actuale, cu provocările si exigențele din domeniu. Totodată, brand-urile românești au avut șansa să evidențieze calitatea și inovarea în designul autohton către un public divers. Mai multe detalii despre produsele expuse pot fi găsite pe platforma dedicată acestui eveniment: romania-maisonobjet.ro.

Mediatizarea prezenței românești la această manifestare expozițională s-a realizat prin: harta României - cu lista firmelor expozante poziționate în județele de reședință; brand-ul sectorului de mobilă ”Style, Confort, Durability – Romanian Furniture”, inscripționat pe structura standului; prezența firmelor în catalogul târgului online și tipărit; broșurile de prezentare a expozanților români; filmul de prezentare a participanților noștri rulat în stand; website de prezentare.

Se comunică permanent pe platformele de socializare: Faceboook, Instagram, LinkedIn, YouTube noutățile, informații despre brand-uri și evenimentele importante din stand. Vizitatorii pavilionului primesc obiecte promoționale personalizate (sacoșe textile, materiale de marketing) oferite de expozanții români.