Reprezentantii Ganesha releva cum atrag clientii straini in acest coffee shop din Bucuresti

BUCURESTI - 29 martie 2019

Comunicat tip Produse / Servicii in HoReCa

Bucuresti, 29 Martie 2019. In nici un an de la deschidere, Ganesha a devenit atractia principala a clientilor straini care cauta un coffee shop in Bucuresti.

Desi concurenta este notabila in acest segment, cei trei antreprenori care au pus bazele localului au inceput sa studieze comportamentul de consum al clientilor straini, fapt ce i-a ajutat sa creasca profitul in scurt timp de la deschidere.

Europa este vizitata anual de peste 12 milioane de straini. Media de sedere in tara este de 2 – 3 zile, timp in care se relaxeaza la un shop din Bucuresti si viziteaza atractii turistice

Conceptul de coffee shop este nou in Bucuresti, insa localuri cu experienta, ca Ganesha Caffe , stiu sa exploateze acest imens potential pe care un astfel de local il poate avea. Potrivit antreprenorilor care au conlucrat la lansarea acestui coffee shop din Bucuresti, “Pentru turistii straini, un coffee shop este localul care le ofera un sentiment familiar si unde se pot relaxa [...].

Este localul in care gasesc atmosfera intima necesara pentru a lega prietenii si a petrece timp calitativ, oricat de scurt ar fi acesta”. De asemenea, reprezentantii Ganesha au declarat ca “afacerea a fost atent planificata, deschiderea oficiala a coffee shopului fiind precedatata de numeroase studii, statistici si chestionare aplicate prietenilor de alta nationalitate, in ideea de a cunoaste comportamentul de consum si preferintele turistului strain intr-o tara ca Romania si implicit intr-o capitala ca Bucuresti”.

Cu toate ca se rezuma, aparent, doar la servirea cafelei, un coffee shop in Bucuresti inseamna mai mult de atat. O spun chiar reprezentantii Ganesha, care mai puncteaza ca “uimirea este cu atat mai mare cu cat clientii straini apreciaza atmosfera, atitudinea celor care vin aici si mai presus de toate, varietatea bauturilor. In mod evident, ne-am asteptat la aceasta remarca, in ideea in care am devenit importatori pentru Ganesha, intrucat piata din Romania ne limita gusturile si varietatea pe care doream sa o avem in acest coffee shop”.

Alegerea acestora este una mai mult decat indrazneata, nu multe coffee shopuri din Bucuresti sau din tara mergand atat de departe in satisfacerea asteptarilor turistilor straini. Prin aceasta, au reusit sa atraga mai multi turisti traini, in meniu fiind prezente bauturi calde si reci preparate cu ingrediente de origine.

Turistii straini isi repartizeaza timpul scurt petrecut in Romania intre coffee shops, restaurante cu specific libanez, dar si atractii turistice precum gradinile botanice si zoologice, dar si muzee. Cel mai adesea, acestia prefera sa savureze cafele si ceaiuri aromate in sezonul rece si frappe-uri sau fresh-uri in sezonul estival. Locul in care se pot bucura de ambele tipuri de bauturi dar si de multe altele este intr-un coffee shop din Bucuresti situat intr-o locatie accesibila, aproape de mijloacele de transport in comun.

Contact:

Telefon: +40 748 336 677 

Telefon: ganeshacaffevictoriei@gmail.com 

Site: https://ganeshacaffe.ro/en/

Taguri: ganesha caffe
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/online-marketing-center/reprezentantii-ganesha-releva-cum-atrag-clientii-straini-in-acest-coffee-shop-din-bucuresti