Afacerile Optical Network au depasit 24 milioane lei in prima jumatate a anului 2016

BUCURESTI - 19 august 2016

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri

Optical Network , liderul pietei de optica medicala din Romania, a inregistrat o crestere a afacerilor cu 28% in prima jumatate a acestui an fata de aceeasi perioada din 2015.

Magazin Optiblu Baneasa

Magazin Optiblu Baneasa

 Toate liniile de business pe care activam au inregistrat cresteri semnificative, atat retailul clasic compus din retelele de magazine OPTIblu si Klarmann, cat si activitatea de distributie si magazinul online Conga. 

Raluca Cimpianu, director executiv Optical Network

La cresterea afacerilor au contribuit semnificativ toate diviziile companiei, atat retailul clasic compus din retelele de magazine OPTIblu si Klarmann , cat si activitatea de distributie si magazinul online  Conga .

„Am incheiat prima jumatate a acestui an cu o cifra de afaceri de peste 24 milioane lei si cu realizarea integrala a obiectivelor de dezvoltare ale companiei prevazute pentru aceasta perioada. Toate diviziile de business pe care activam au inregistrat cresteri semnificative, urmare a unei cereri robuste din partea clientilor insotita de implementarea mai multor proiecte de investitii si dezvoltare aflate in derulare.” a declarat Raluca Cimpianu, director executiv  Optical Network.

Divizia de retail opereaza 34 de magazine in doua formate distincte: OPTIblu si KLARMANN.  In prima jumatate a anului 2016 divizia de retail s-a extins cu 6 magazine noi, situate atat in centre comerciale cunoscute din tara, cum ar fi:  Iulius Mall Suceava, Electroputere Mall Craiova, Shopping City Mall Timisoara, City Park Constanta cat si stradal, cum este cazul magazinului flagship Optiblu , deschis recent in strada Radu Beller -Bucuresti, unde au fost aduse in premiera marcile de ochelari Illesteva, Massada, Spektre, Victoria Beckham, Matthew Williamson, Thom Browne, Linda Farrow, Cutler and Gross, Dries Van Noten, Dita, Phillip Lim, Oliver Peoples, Mykita, Lindberg, Saint Laurent, Bottega Veneta, Alexander McQueen, McQ si Cartier.

Valoarea investitiilor efectuate de Optical Network  in prima parte a anului 2016 a depasit 5 milioane lei, acestea fiind directionate in principal spre deschideri si renovari de magazine, cumpararea de echipamente medicale, cresterea stocului de marfa disponibil, dezoltarea platformei online Conga.ro, training-ul angajatilor precum si marketing si comunicare. 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/optical-network-srl/afacerile-optical-network-au-depasit-24-milioane-lei-in-prima-jumatate-a-anului-2016