Arta si strategia responsabilitatii sociale corporative CSR

BUCURESTI - 20 martie 2012

Comunicat tip Administrativ / Management in Auto, Banci / Asigurari, ONG, Turism

Analizati studiile recente si descoperiti ca cel mai greu lucru de suportat in economia momentului, este adaptarea la schimbare, tocmai pentru ca schimbarea vine din exterior si nu toti avem acelasi ritm si putere de adaptare.
Fara insa a justifica daca este bine sau nu sa fii trend-setter, analizez comportamentul trend-setter-ilor si ma pronunt:
- un trend-setter este mai trend-setter ca altul, daca isi face evaluari in mod constant si mai ia din cand in cand piciorul de pe acceleratie, incercand sa vada ce a lasat in urma si nu face asta doar din orgoliu, ca sa se laude cu distanta dintre el si ultimul “codas” :).

Logo Optimum Communication

Logo Optimum Communication

 Prosperitatea noastra materiala este direct proportionala cu nivelul de pregatire spirituala la care am ajuns concomitent pentru a o administra, iar aceasta sabie are intotdeauna 2 taisuri…  

Adrian Stavriu

In opinia mea, acesti vizionari ai momentului sau din trecut, pot deveni sau au devenit unanim recunoscuti de istorie, daca se-ngrijesc sau s-au ingrijit in mod constant de starturile in bloc si isi asuma sau si-au asumat responsabilitatea sociala a initiativei.

Daca strategiile companiilor Volvo si Toyota demonstreaza ca de aici trebuie inceput, atunci responsabilitatea sociala corporativa nu mai este nici pe departe ceva ce vine dupa ce brandul s-a “asezat” sau incearca sa se “aseze”, ci chiar de la bun inceput.

Exact asta sustine si demonstreaza reteta de succes in managementul responsabilitatii sociale, pe care am realizat-o pentru absolventii acestui training deschis de 2 zile (de weekend) din 28 si 29 aprilie 2012.

Daca toti antreprenorii din Romania ar sti la ce le foloseste crearea de strategii de PR prin punerea accentului pe responsabilitatea sociala, ar avea cu siguranta aceleasi satisfactii pe care le au in prezent clientii care au beneficiat de asemenea programe.

Dar inainte de a citi informatiile specifice despre Cursul de Responsabilitate Sociala Corporativa / CSR din 28-29 aprilie 2012, pe care il gasiti aici: http://www.optimum-communication.ro/ro/cursuri-de-csr va recomand 2 articole interesante:

1. A II-A VENIRE A MARKETINGULUI

http://www.optimum-communication.ro/ro/a-ii-a-venire-a-marketingului

2. Tablourile de ansamblu, singurele cu efect terapeutic pentru afaceri

http://www.optimum-communication.ro/ro/tablourile-de-ansamblu--singurele-cu-efect-terapeutic-pentru-afaceri

Cursul se adreseaza practicienilor din PR, deoarece este tesut cu branding, comunicare integrata de marketing si strategii de eveniment, antreprenorilor care vor sa investeasca in afacerea lor mai multa inteligenta, decat resurse financiare si deopotriva freelancerilor si tuturor acelora care vor sa-si consolideze pozitiile in companiile din care fac parte prin aportul de valoare pe care il vor aduce..

Pentru detalii, va rog sa nu ezitati a ma contacta:

Adrian Stavriu

Trainer Of Trainers

acreditat CNFPA

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/optimum-communication-srl/arta-si-strategia-responsabilitatii-sociale-corporative-csr1