Integrator si CREATOR de evenimente, business-ul zilei

BUCURESTI - 26 ianuarie 2012

Comunicat tip General in Arta & Entertainment, Afaceri, Media / Publicitate

Orice antreprenor de afaceri din Romania, care are inclinatie catusi de putin despre comunicare, ar trebui sa-si puna cateva intrebari, cum ar fi:
- Cate dintre afacerile ce se pot face in Romania, necesita investitie doar in inteligenta si cultivarea ingeniozitatii, care sa aduca garantat si venituri frumusele?
- Cate dintre afacerile din Romania pot genera alte oportunitati de afaceri si chiar venituri reziduale incepand cu primele actiuni?
- Cate dintre afacerile din Romania nu sunt supuse atat de aprig competitiei prin pret?
- Cate dintre afacerile din Romania, cu potential de profit mediu lunar intre 1000 si 10000 de EUR sau mai mult, nu necesita un sediu si angajati permanenti?

Optimum Communication

Optimum Communication

 Învata ceea ce stie magicianul si nu ti se va mai parea magie. 

Richard Bach

Orice antreprenor de afaceri din Romania, care are inclinatie catusi de putin despre comunicare, ar trebui sa-si puna cateva intrebari, cum ar fi:- Cate dintre afacerile ce se pot face in Romania, necesita investitie doar in inteligenta si cultivarea ingeniozitatii, care sa aduca garantat si venituri frumusele?- Cate dintre afacerile din Romania pot genera alte oportunitati de afaceri si chiar venituri reziduale incepand cu primele actiuni?- Cate dintre afacerile din Romania nu sunt supuse atat de aprig competitiei prin pret?- Cate dintre afacerile din Romania, cu potential de profit mediu lunar intre 1000 si 10000 de EUR sau mai mult, nu necesita un sediu si angajati permanenti?

La toate acestea va raspundem asa:

Integrator si CREATOR de evenimente este, de departe, unul dintre business-urile zilei, deoarece corespunde perfect acestui profil si, mai mult decat atat, este nelimitat ca si optiuni...

Deoarece foarte multe afaceri stagneaza sau scad in aceasta perioada, potentialul de a propulsa afacerea prin reinventarea valorilor adaugate, intarind simultan si capitalul de brand, este solutia cea mai sanatoasa si nicidecum competitia prin pret.

De pilda, la fiecare curs de creatie de evenimente, am demonstrat cursantilor ca trebuie sa renunte la ideile preconcepute prin care isi inhibau creativitatea, spunand ca nu prea ai cum sa cresti afacerile de tip servicii prin organizarea de evenimente.

Nimic mai eronat de atat.

Statistic vorbind 95% dintre intervievati spun ca nu prea ai cum sa creezi mai mult decat un eveniment pentru o firma de servicii, respectiv, tot atatia facand referire la petrecerea de lansare a firmei.

De asemeni 75% spun ca nici pentru promovarea produselor nu prea ai mare lucru de facut, ca sa capeti o mare notorietate in fata competitiei si sa nu mai fie nevoie sa te “intreci” in discounturi. Tot atatia facand referire mai ales la evenimente de tip targuri si expozitii.

Peste 80% dintre beneficiarii serviciilor de consultanta, de tipul IMM, pe care i-am avut, cu pana la 100 de angajati, nu stiu ca produsele lor au mult mai multe veleitati decat cele pe care le-au identificat, atunci cand au pornit afacerea.

Prin urmare, este absolut firesc sa ne intrebam de ce creativitatea in marketing ramane un subiect limitat la ceea ce am putut noi observa pana la acest moment si la fel de firesc ramane sa ne intrebam, daca eu, ca antreprenor merita sa-mi limitez orizontul la ceea ce am acumulat din experiantele traite pana acum.

Mai multe informatii si detalii despre beneficiile aduse de event management si cursuri de creativitate unice in Romania la adresele:

http://www.optimum-communication.ro/ro/integrator-si-creator-de-evenimente--business-ul-zilei

http://www.optimum-communication.ro/ro/cursuri-de-organizare-evenimente

Trainer - Adrian Stavriu

Tel: 0722 738 227

Optimum Communication

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/optimum-communication-srl/integrator-si-creator-de-evenimente-business-ul-zilei