Orange anunta tarife de roaming mai mici in Uniunea Europeana

BUCURESTI - 24 iulie 2007

Comunicat tip General in IT&C

Clientii Orange Romania vor fi printre primii europeni care vor beneficia de noile eurotarife, intrucat Orange devanseaza termenul acordat de Comisia Europeana si lanseaza aceste tarife din data de 25 august 2007, in loc de 30 august.

Pentru apelurile catre orice tara din Uniunea Europeana (inclusiv Romania) tariful va fi 0,49 euro/minut (fara TVA), iar pentru apelurile primite 0,24 euro/minut (fara TVA). Toti clientii Orange, abonati sau utilizatori PrePay, pot solicita noile tarife inca din 25 iulie, prin serviciile Self Care, Alege, Web Care sau Serviciul Clienti, urmand sa beneficieze de ele incepand cu 25 august 2007.

„Am decis sa scadem tarifele de roaming inainte de termenul acordat de Uniunea Europeana pentru ca toti clientii nostri care pleaca in vacanta in aceasta perioada sa poata tine mai usor legatura cu prietenii si familia”, a declarat Irina Pana, International Roaming Manager.

Mai multe detalii despre noile tarife si acoperirea in Roaming sunt disponibile pe www.orange.ro/roaming.

Despre Orange Romania S.A.

despre Orange Romania

Orange este lider de piata in Romania cu 8,271 milioane de clienti la sfarsitul primului trimestru al anului 2007 si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu aproape 160 milioane de utilizatori pe 5 continente.

La sfarsitul lunii martie 2007, Orange Romania a avut venituri de 283,3 milioane de euro, in crestere cu 29,1% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii ce cuprinde in prezent 46 de locatii in toata tara.

Orange Romania ofera o gama larga de servicii de comunicatii: voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, GPRS, EDGE, 3G, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din Romania care a oferit servicii video pe telefonul mobil, incluzand Live-TV.

Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.
Amalia Fodor, PR Manager
PR@orange.ro