Partenerul tau de calitate

Partenerul tau de calitate


Descrierea companiei Partenerul tau de calitate

LUCAS CONSULTING PARTNER SERVICES este o organizaţie care realizează servicii de consultanţă pentru afaceri şi management; membră AMCOR – Asociaţia Consultanţilor în Management din Romania, ce reprezintă un număr de 80 de firme de consultanţă şi training în management din piaţa românească şi singura organizaţie românească membru al Federaţiei Europene a Asociaţiilor de Consultanţă, FEACO Bruxelles şi a ICMCI - International Council of Management Consultants Institutes. LUCAS CONSULTING PARTNER SERVICES este certificata conform standardului international de calitate ISO9001 sa realizeze urmatoarele servicii de consultanta: • Consultanta pentru implementarea Sistemelor de Management Consultanta ISO 9001(calitate), ISO 14001(mediu), ISO22000/HACCP (siguranta produselor alimentare), OHSAS 18001(sanatate-securitate); Securitatii Informatiei - ISO/IEC 27001;Tehnologia informatiei- ISO/IEC 20000-1:2005; Responsabilitate sociala - SA 8000:2008/ SRS 10000:2010; Laboratoare medicale - SR EN ISO 17025 / 15189; Sisteme de management al energiei - SR EN 16001:2009; Managementul serviciilor hoteliere- IQSHS; Securitatea lantului de furnizori- ISO28000:2007; Managementul serviciilor de transport public de calatori- SR EN 13816; Managementul continuitatii afacerii- BS25999:2007. • Consultanta in vederea elaborarii si/sau dezvoltarii sistemelor de control managerial conform OMFP nr. 946/2005 modificat si completat de Ordinul 1649 din 17 februarie 2011 adresat institutiilor publice publice Conform OMFP nr. 946/2005, republicat în Monitorul Oficial nr. 469/05 iulie 2011, prevede obligaţia tuturor instituţiilor publice de a transmite Ministerului Finanţelor Publice, prin intermediul ordonatorilor principali de credite, raportarea trimestrială si anuala a stadiului implementării standardelor de control intern managerial. • Consultanta in vederea indeplinirii cerintelor legale si reglementate aplicabile in vederea acreditarii Procesul de consultanta urmareste gradul de indeplinire a unui set extins de indicatori, din diferite grupe de interes. Programul de consultanta urmareste ca, impreuna cu o echipa polispecializata a spitalului/clinicii, sa ofere instrumentele necesare indeplinirii cerintelor specificate, oferind totodata premisele constructiei unui sistem de urmarire si imbunatatire a segmentelor importante. • Consultanta in utilizarea fondurilor rambursabile si nerambursabile U.E. Consultanta si intocmirea documentatiei necesare (elaborare proiect finantare) pentru solicitarea de fonduri nerambursabile si implementarea proiectului aprobat (managementul investitiei) - Analiza eligibilitatii / conformitatii solicitantului/ Elaborare Studiu de fezabilitate/ Elaborare Plan de afaceri/ Elaborare Cerere de Finantare / Clarificari referitoare la proiect solicitate de finantator • Consultanta in vederea certificarii produselor - MARCAJ C.E. Asistenţă pentru întocmirea documentaţiei tehnice necesare pentru implementarea Sistemului de Control al Productiei in Fabrica (descrierea companiei, descrierea produsului, descrierea procesului de productie, controlul procesului de fabricatie, proceduri care atesta etapele procesului de productie si conformitatea produsului cu cerintele standardelor in vigoare, înregistrările care demonstrează parcurgerea etapelor); asistenţă pe intreg parcursul procesului de demonstrare a conformitatii produsului cu cerintele standardelor in vigoare in ceea ce priveste instruirea responsabilului CPF, emiterea declaratiei de conformitate, realizarea etichetei Marcaj CE, aplicarea etichetei Marcaj CE. Beneficiile asimilarii unor astfel de servicii de consultanta sunt: - Îndeplinirea politicii şi a obiectivelor companiei; - Câştigarea încrederii clienţilor; - Creşterea satisfacţiei clienţilor; - Îmbunătăţirea continuă a performanţei generale; - Adaptare activă şi sistematică la modificările condiţiilor pieţei; - Satisfacţia angajaţilor; - Îmbunătăţirea performanţei; - Transparenţa şi eficienţa proceselor interne ale organizaţiei; - Evitarea erorilor în locul corectării lor; - Economisire de timp şi bani. Intr-un mediu de afaceri dinamic precum cel prezent pe piata romaneasca actuala, cu noi tendinte si oportunitati ce apar in fiecare zi, organizatiile au nevoie de sprijin real pentru dezvoltarea afacerii lor; furnizarea unor servicii de calitate in acest sens il reprezinta unul dintre obiectivele noastre. Cu stima, Director general/ Ec. Alin Dumitru

LUCAS CONSULTING PARTNER SERVICES este o organizaţie care realizează servicii de consultanţă pentru afaceri şi management; membră AMCOR – Asociaţia Consultanţilor în Management din Romania, ce reprezintă un număr de 80 de firme de consultanţă şi training în management din piaţa românească şi singura organizaţie românească membru al Federaţiei Europene a Asociaţiilor de Consultanţă, FEACO Bruxelles şi a ICMCI - International Council of Management Consultants Institutes. LUCAS CONSULTING PARTNER SERVICES este certificata conform standardului international de calitate ISO9001 sa realizeze urmatoarele servicii de consultanta: • Consultanta pentru implementarea Sistemelor de Management Consultanta ISO 9001(calitate), ISO 14001(mediu), ISO22000/HACCP (siguranta produselor alimentare), OHSAS 18001(sanatate-securitate); Securitatii Informatiei - ISO/IEC 27001;Tehnologia informatiei- ISO/IEC 20000-1:2005; Responsabilitate sociala - SA 8000:2008/ SRS 10000:2010; Laboratoare medicale - SR EN ISO 17025 / 15189; Sisteme de management al energiei - SR EN 16001:2009; Managementul serviciilor hoteliere- IQSHS; Securitatea lantului de furnizori- ISO28000:2007; Managementul serviciilor de transport public de calatori- SR EN 13816; Managementul continuitatii afacerii- BS25999:2007. • Consultanta in vederea elaborarii si/sau dezvoltarii sistemelor de control managerial conform OMFP nr. 946/2005 modificat si completat de Ordinul 1649 din 17 februarie 2011 adresat institutiilor publice publice Conform OMFP nr. 946/2005, republicat în Monitorul Oficial nr. 469/05 iulie 2011, prevede obligaţia tuturor instituţiilor publice de a transmite Ministerului Finanţelor Publice, prin intermediul ordonatorilor principali de credite, raportarea trimestrială si anuala a stadiului implementării standardelor de control intern managerial. • Consultanta in vederea indeplinirii cerintelor legale si reglementate aplicabile in vederea acreditarii Procesul de consultanta urmareste gradul de indeplinire a unui set extins de indicatori, din diferite grupe de interes. Programul de consultanta urmareste ca, impreuna cu o echipa polispecializata a spitalului/clinicii, sa ofere instrumentele necesare indeplinirii cerintelor specificate, oferind totodata premisele constructiei unui sistem de urmarire si imbunatatire a segmentelor importante. • Consultanta in utilizarea fondurilor rambursabile si nerambursabile U.E. Consultanta si intocmirea documentatiei necesare (elaborare proiect finantare) pentru solicitarea de fonduri nerambursabile si implementarea proiectului aprobat (managementul investitiei) - Analiza eligibilitatii / conformitatii solicitantului/ Elaborare Studiu de fezabilitate/ Elaborare Plan de afaceri/ Elaborare Cerere de Finantare / Clarificari referitoare la proiect solicitate de finantator • Consultanta in vederea certificarii produselor - MARCAJ C.E. Asistenţă pentru întocmirea documentaţiei tehnice necesare pentru implementarea Sistemului de Control al Productiei in Fabrica (descrierea companiei, descrierea produsului, descrierea procesului de productie, controlul procesului de fabricatie, proceduri care atesta etapele procesului de productie si conformitatea produsului cu cerintele standardelor in vigoare, înregistrările care demonstrează parcurgerea etapelor); asistenţă pe intreg parcursul procesului de demonstrare a conformitatii produsului cu cerintele standardelor in vigoare in ceea ce priveste instruirea responsabilului CPF, emiterea declaratiei de conformitate, realizarea etichetei Marcaj CE, aplicarea etichetei Marcaj CE. Beneficiile asimilarii unor astfel de servicii de consultanta sunt: - Îndeplinirea politicii şi a obiectivelor companiei; - Câştigarea încrederii clienţilor; - Creşterea satisfacţiei clienţilor; - Îmbunătăţirea continuă a performanţei generale; - Adaptare activă şi sistematică la modificările condiţiilor pieţei; - Satisfacţia angajaţilor; - Îmbunătăţirea performanţei; - Transparenţa şi eficienţa proceselor interne ale organizaţiei; - Evitarea erorilor în locul corectării lor; - Economisire de timp şi bani. Intr-un mediu de afaceri dinamic precum cel prezent pe piata romaneasca actuala, cu noi tendinte si oportunitati ce apar in fiecare zi, organizatiile au nevoie de sprijin real pentru dezvoltarea afacerii lor; furnizarea unor servicii de calitate in acest sens il reprezinta unul dintre obiectivele noastre. Cu stima, Director general/ Ec. Alin Dumitru

Comunicate Partenerul tau de calitate (LUCAS CONSULTING PARTNER SERVICES SRL):

Vezi toate comunicatele companiei Partenerul tau de calitate.