partynoire.com lansează cea de-a doua linie vestimentară
BUCURESTI - 18 august 2008
Comunicat tip General in Monden / Lifestyle
La trei luni de la lansarea colecţiei high-end „Debut.Talking Dresses.” brandul vestimentar românesc cu prezenţă exclusivă online PARTY NOIRE prezintă cea de-a doua linie pret-a-porter intitulată „The Singles”.
Cele două linii de rochii sunt special gândite pentru a satisface nevoile de exprimare în vestimentaţie ale femeilor cu personalitate puternică, care apreciează unicitatea, confortul şi un stil inconfundabil, fără a fi ostentativ.
Identitatea vizuală PARTY NOIRE rezultă din îmbinarea croiului simplu, arhitectural cu detalii sofisticate şi materiale practice şi confortabile, elemente care conferă un lux discret produselor PARTY NOIRE.
Alina Cosma, designer şi antreprenor, spune că PARTY NOIRE are la bază conceptul de “slow fashion” şi nota de originalitate vine din promovarea “rochiilor de 24 de ore”. Creaţiile PARTY NOIRE pun accent pe atitudine mai mult decât pe vârsta, sezonul sau ora la care sunt purtate.
În timp ce linia de lux este acromatică, majoritatea pieselor fiind negre, rochiile din extra colecţie se prezintă într-o gamă mai deschisă: alb, crem, oranj, fiecare având însă detalii în culoarea de semnatură a brandului: negru.
Cea de-a doua linie PARTY NOIRE se adresează unei clientele uşor mai tinere (20-35 de ani) şi este compusă din creaţii lansate individual, în mod neregulat, direct pe siteul cu vânzare online www.partynoire.com
Membrii înregistraţi pot beneficia de acces în avans la noile creaţii.
Despre PARTY NOIRE
PARTY NOIRE. Personal and exclusive.
PARTY NOIRE press
www.partynoire.com