PROFESSIONAL BUSINESS PRESENTATIONS si MANAGING ORGANISATIONAL EMOTIONS susținute de George Avram

BUCURESTI - 17 februarie 2012

Comunicat tip General in Afaceri, Sanatate, HR

EVOACT va invita la sesiunea de primavara a cursurilor deschise.
Tematicile din aceasta sesiune sunt: PROFESSIONAL BUSINESS PRESENTATIONS in 3-4 aprilie 2012 si MANAGING ORGANISATIONAL EMOTIONS in 24 aprilie 2012.

 PROFESSIONAL BUSINESS PRESENTATIONS  si MANAGING ORGANISATIONAL EMOTIONS  susținute de George Avram
 „Să faci o prezentare este o responsabilitate solemnă. Cel care face o prezentare proastă care durează treizeci de minute în faţa a 200 de oameni îşi iroseşte doar o jumătate de oră din timpul său, însă iroseşte 100 de ore din timpul auditorului...”  

Jenkin Lloyd Jones

PROFESSIONAL BUSINESS PRESENTATIONS, training organizat  în 3 – 4 aprilie 2012

 

A face prezentări este aproape o necesitate în viaţa profesională de astăzi, iar abilitatea de a prezenta cu impact este una critică. 

Responsabilitatea mare pe care o are un prezentator în faţa publicului său şi în faţa organizaţiei pe care o reprezintă face ca abilităţile şi cunoştinţele necesare elaborării şi susţinerii unor prezentări de succes să fie elemente extrem de importante pentru orice profesionist.

 Un prezentator are întotdeauna un mesaj de transmis şi un obiectiv de atins. Acest program de training le oferă participanţilor care fac frecvent prezentări ocazia de a-şi dezvolta abilităţile necesare pentru a transmite mesajul într-o formă plăcută, concisă, clar structurată şi potrivită cu auditoriul.

 Pe lângă evidenţierea principiilor fundamentale ale prezentărilor de succes, acest curs oferă ocazia dezvoltării abilităţilor legate de utilizarea eficientă a suportului vizual al prezentării, gestionarea emoţiilor şi situaţiilor dificile, precum şi creşterea capacităţii de influenţare şi persuasiune. 

Durata: 2 zile (09:00 la 17:00)

Locaţia: Hotel Novotel

Tarif: 400 Euro + T.V.A. /participant

Tariful include sala de curs, masa de prânz şi pauzele de cafea, precum şi toate materialele de training.

Cui se adresează?

Participanţii sunt prezentatori care au deja experienţă în vorbitul în public şi care doresc să-şi perfecţioneze cunoştinţele şi abilităţile.

În urma acestui curs practic şi interactiv, participanţii vor învăţa:

 - De ce abilităţile de prezentare sunt atât de importante în mediul de business actual şi în construirea imaginii profesionale a fiecăruia?

- Care sunt caracteristicile şi particularităţile comunicării publice?

- Cum să pregătească eficient o prezentare, ţinând cont deobiectivele pe care le au, mediul în care vor susţine prezentarea şipublicul căruia se adresează?

- Ce materiale de suport sunt necesare (slideuri, manuale, notiţe, demonstraţii etc.) în funcţie de tipul prezentării pe care o pregătesc?

- Cum să structureze o prezentare de business în funcţie de timpul pe care îl au la dispoziţie?

- Cât trebuie să dureze şi ce trebuie să conţină introducerea, cuprinsul şi încheierea unei prezentări de business?

- Cum să formuleze tranziţiile potrivite între elementele prezentării?

- Cum să pregătească şi cum să folosească suportul vizual (în special Power Point şi flipchart)?

- Cum să capteze şi să menţină atenţia auditoriului pe tot parcursul prezentării?

- Cum să ţină sub control emoţiile?

- Cum să-şi folosească vocea, postura, gesturile, mimica, înfăţişarea, contactul vizual, mişcarea pentru a avea impactul dorit în timpul susţinerii prezentării?

- În ce fel să utilizeze umorul, exemplele, povestioarele, anecdotele sau citatele pentru a condimenta” prezentarea?

- Cum să gestioneze întrebările participanţilor şi cum să „dezamorseze” situaţiile dificile?

 

MANAGING ORGANISATIONAL EMOTIONS, curs organizat în data de 24 aprilie 2012 

Organizaţiile sunt alcătuite din oameni, iar oamenii se implică în ceea ce fac atât cu mintea, cât şi cu sufletul. Emoţiile pe care oamenii le trăiesc, la fel ca şi cele pe care aceştia le provoacă celor cu care interacţionează în interiorul sau înafara organizaţiei influenţează în mod direct rezultatele obţinute de acea organizaţie. 

Lucrul în echipă, luarea deciziilor, relaţiile cu clienţii şi cu furnizorii, modul în care au loc negocierile, abordarea conflictelor, creativitatea, iniţiativa sau leadershipul, toate acestea sunt influenţate în mod crucial de competenţa emoţională a oamenilor implicaţi. Iar competenţa emoţională este independentă de competenţa profesională.

Persoanele care sunt într-o permanentă proastă dispoziţie, care îi ceartă, critică sau blamează frecvent pe cei din jur sau cele care evită responsabilităţile, nu mai iau iniţiativa, sunt anxioase, apatice şi se victimizează constant se află în situaţia în care creierul lor emoţional funcţionează în defavoarea lor şi a organizaţiei din care fac parte.

Acest program de training le oferă participanţilor posibilitatea de a-şi dezvolta competenţa emoţională pentru a putea gestiona mai bine atât emoţiile proprii cât şi pe cele ale celor cu care lucrează. 

 

Durata: 1 zi (09:00 la 17:00)

Locaţia: Hotel Novotel

Tarif: 150 Euro + T.V.A. /participant

Tariful include sala de curs, masa de prânz şi pauzele de cafea, precum şi toate materialele de training.

Cui se adresează?

Programul se adresează tuturor celor care sunt implicaţi în munca emoţională: manageri, oameni de vânzări, HR, marketing etc.

În urma acestui curs interactiv, participanţii vor învăţa:

- Ce este munca emoţională în organizaţii?

- De ce competenţa emoţională este la fel de importantă ca cea profesională în cadrul organizaţiilor?

- Ce sunt emoţiile şi cum pot deveni ele „distructive” pentru o persoană şi pentru cei cu care lucrează?

- De ce emoţiile copleşesc raţiunea?

- Cum afectează emoţiile scăpate de sub control performanţa unei echipe?

- Cum se manifestă un om „toxic” din punct de vedere emoţional?

-Cum pot recunoaşte şi gestiona mai bine emoţiile distructive (furia, frustrarea,  frica, gelozia, invidia, dezamăgirea, ruşinea, vinovăţia etc.). 

Pentru mai multe informaţii sau pentru o agendă detaliată a cursurilor nu ezitaţi să ne contactaţi!

 


Taguri: trainingcursevoactgeorge avram
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/personal-consulting/professional-business-presentations-si-managing-organisational-emotions-susinute-de-george-avram