Noul brand IT Pluriva vizeaza extinderea regionala

BUCURESTI - 18 decembrie 2008

Comunicat tip General in IT&C

Cel mai nou brand de pe piata romaneasca a solutiilor IT, Pluriva, a fost creat de catre compania de consultanta si design Brandient. Brandul si compania Pluriva au aparut prin desprinderea de business-ul Montero Soft – PharmEc Software. „Prin acest nou brand vizam sa devenim un jucator regional pe piata aplicatiilor software de gestionare a activitatii companiilor – ERP, a solutiilor de business IT si pe piata de software outsourcing”, a declarat Georgian Rosu, General Manager al companiei Pluriva. PharmEc Software va activa de acum inainte doar pe piata de software medical si farmaceutic.

Procesul de concepere a brandului Pluriva a durat patru luni si s-a finalizat la sfarsitul lunii noiembrie, intr-un moment in care pe piata IT incepeau sa se simta primele efecte ale crizei mondiale. „Sunt convins ca un brand puternic ne va ajuta sa trecem mai usor peste perioada de criza ce ar putea afecta industria IT in 2009 si sa ne atingem obiectivele operationale. Tocmai in perioada de criza este mai bine sa comunici activ si sa transmiti un mesaj de incredere clientilor”, a declarat Georgian Rosu, General Manager Pluriva.
Concomitent cu procesul de branding realizat de catre Brandient, a fost reorganizat portofoliul de produse si servicii, dupa o structura ce tine cont de evolutia pietei si de solicitarile clientilor. Principalele directii de business Pluriva sunt: aplicatia ERP de gestionare a resurselor companiilor, dezvoltarea de software si solutii IT profesionale.
Brandient a construit brandul astfel incat sa faciliteze accesul Pluriva si pe pietele din afara tarii. Sunt vizate in special tarile din estul si centrul Europei. Primul pas a fost realizat in anul 2007, prin deschiderea unui birou la Skopje, in Macedonia si prin implementarea aplicatiei ERP grupului macedonean Zegin. La nivelul obiectivelor financiare se estimeaza ca noul brand va contribui la cresterea cifrei de afaceri. „Vizam castigarea de noi clienti, avand de partea noastra un brand puternic, prin care ne diferentiem in sens pozitiv fata de alte companii de IT”, a adaugat Georgian Rosu.
Numele Pluriva confera un status elegant brandului si construieste imaginea unei companii deschise dialogului, capabila sa controleze registre multiple de competente. Noul logo exprima stilul direct, clar si profesionist al companiei. Sloganul „Integrative business tools” asimileaza intr-o forma distincta trasaturile brandului. Pluriva va fi asociat cu inovatia, cu tehnologia de ultima ora si cu eficienta maxima a angajatilor ei. Clientii vor percepe un brand de servicii relational, interactiv, capabil de a genera siguranta si incredere. „Pluriva este un brand de servicii, adica despre oamenii din organizatie. Acestia reprezinta vectorul de comunicare al brandului” a declarat Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient.
Tema primei campanii de comunicare Pluriva o reprezinta analogia cu ceasornicarii elvetieni, recunoscuti pentru mecanismele de mare precizie create. Au fost realizate patru print-ad-uri pe aceasta tema, ce vor fi publicate in presa tiparita si online. Campania de promovare cuprinde si participarea la cele mai importante evenimente IT din 2009 si organizarea actiunilor de BTL – publicitate neconventionala. Strategia de comunicare online are la baza noul website www.pluriva.com, disponibil in romana si engleza si lansat in acelasi timp cu brandul. La nivel intern, campania de informare vizeaza insusirea de catre angajatii Pluriva a valorilor definitorii pentru brand: Inovatie, Flexibilitate, Profesionalism si Spirit de Echipa. „Angajatii Pluriva sunt cei mai importanti in constructia, dezvoltarea si impunerea brandului, prin valorile pe care le asimileaza, le reprezinta, prin modul in care reusesc sa le comunice si prin comportamentul lor” explica Aneta Bogdan de la Brandient.
Sub numele Pluriva, compania se va pozitiona ca dezvoltator de solutii integrate pentru afaceri din mai multe domenii de activitate, in timp ce compania PharmEc Software va activa exclusiv in industria software farmaceutica si medicala.
Noile elemente de identitate corporatista au fost lansate pe piata la inceputul lunii decembrie.

Despre Pluriva

Pluriva este o companie IT furnizoare de soluţii informatice complete: ERP, outsourcing de software şi sisteme hardware. Scopul Pluriva îl constituie eficientizarea modelului de business al clienţilor şi creşterea performanţei şi profitabilităţii acestora.
Pluriva SRL
Splaiul Independenţei 319, Sema Parc, Clădirea OB19A, Sector 6, Bucureşti
Telefon: (021) 408.50.40
Fax: (021) 408.50.46
e-mail: office@pluriva.com

presa@pluriva.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/pharmec-software1/noul-brand-it-pluriva-vizeaza-extinderea-regionala