2 Traininguri noi de la PICANT

BUCURESTI - 16 septembrie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Mediul de afaceri este in continua schimbare iar angajatii trebuie sa tina pasul si sa se adapteze la cerintele tot mai complexe ale pietei. Pentru ca si nevoile si dorintele lor de dezvoltare cresc si devin din ce in ce mai specifice, PICANT (www.marketingforum.ro) le-a venit in intampinare cu 2 traininguri noi: Sales Pro (training de vanzari si tehnici de negociere) si 2Bmarketing (training de marketing business to business).

Sales Pro

Trainingul Sales Pro este conceput pentru oamenii de vanzari care au nevoie sa isi organizeze cunostintele teoretice privind procesul de vanzare, sa isi perfectioneze tehnicile de abordare a clientilor, sa inteleaga si sa foloseasca limbajul nonverbal si tehnicile de comunicare asertiva. Pe scurt, pentru oricine vrea sa isi perfectioneze tehnicile de vanzare!

Tematica
Modul I: Componente esentiale ale ciclului vanzarii
1. Metode de neutralizare a unui potential client
2. Metode pentru a-ti inveseli un client
3. Principii de manipulare in negocieri
4. Comportament verbal
5. Tehnici de finalizare a tranzactiilor

Modul 2: Bazele Vanzarilor

1. Atributiile unui om de vanzari
2. Obiectivele departamentului vânzări
3. Ce trebuie sa cunoastem pentru a realiza vanzarea - Paşii vizitei
4. Tehnica intrebarii
5. Tehnici de obtinere a comenzii
6. Concluzii si tips-uri

2B Marketing

Este un curs special croit pentru forţele comerciale ale firmelor care vând consumatorilor organizaţionali. Astfel, prin învăţare experienţală, pe bază de simulări, vor putea ajunge să înţeleagă, să aprecieze şi să ia decizii corecte din punct de vedere marketing, în vederea asigurării poziţionării dorite şi susţinerii vânzărilor şi a cotei de piaţă.

Structura cursului:

1. Specificul marketingului B2B
1.1 Concepte fundamentale. Relaţia dezvoltarea afacerii - marketing – vânzări – comunicare.
1.2 Cadrul general: strategia companiei – strategia de împingere spre piaţă a produselor potrivite către clienţii potriviţi, prin canalele potrivite.
1.3 Segmentarea în mediul organizaţional.
1.4 Mixul de marketing
2. Dezvoltarea strategiei de marketing B2B
2.1 Analiza concurenţei. Instrumente operaţionale de analiză (BCG, modelul lui Porter). Transpunerea analizei în strategii concurenţiale.
2.2 Analiza consumatorilor organizaţionali. Instrumente de cercetare, interne şi externe. Folosirea datelor.
2.3 Dezvoltarea şi evoluţia produselor: locul în portofoliu, alocarea resurselor, decizii strategice în contexte de schimbare.
2.4 Translatarea strategiei în planuri şi apoi în acţiune. Construcţia de proceduri.
2.5. Alinierea Marketingului, Vânzărilor şi a Canalelor în jurul planului de acţiune comercială. Bazele managementului proiectelor comerciale în mediul industrial.
3. Tactici de succes pentru atragerea clienţilor în mediul B2B
3.1 Instrumente de succes: managementul listei de contacte; marketing direct; marketing prin evenimente; web: site, SEO, promovare online; materiale de promovare – presa de specialitate; comunicare în sprijinul vânzărilor: broşurile, prezentările multimedia.
3.2 Folosirea informaţiilor din teren (vânzări).
3.3 Motivarea canalelor.
3.4 Sprijinirea mărcii ca instrument de încredere.
4. Eficienţa marketingului B2B
4.1 Instrumente de evaluare.
4.2 Monitorizare, analiză şi corecţii.


Prezentarea completa a trainingurilor este disponibila pe www.marketingforum.ro

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!

Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, Brand Promo, Advanced Exhibiting, iSell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketer Start si altele.

Ioana Anescu - 0766244894
mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/2-traininguri-noi-de-la-picant