7 Motive sa nu participi la Junior Brand - 1 Iunie 2010

BUCURESTI - 26 mai 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Daca Majoritatea Firmelor de Training iti spun de ce sa participi, noi iti spunem de ce sa NU participi la Trainingul de Branding si Brand managment Junior Brand din 1 Iunie 2010 (www.marketingforum.ro). Decizia este a Ta.

1. Esti absolut convins ca cel mai important pentru afacere este produsul, care se va vinde singur.
2. Inca mai crezi ca deciziile de cumparare sunt dominant rationale.
3. Firma la care lucrezi isi atrage clientii prin pile, spagi si alte 'instrumente de marketing' specifice tranzitiei dambovitene.
4. Firma la care lucrezi merge bine si esti convins ca nu va fi afectata de schimbarile din mediul social si de afaceri.
5. Iti place ca produsul sau compania la care lucrezi sa fie confundate cu cele ale concurentei.
6. Esti absolut convins ca branding inseamna desenarea unui logo si gasirea unui slogan, la care adauga foile cu antet si cartile de vizita.
7. Esti toba de carte in ceea ce priveste Brandingul si Brand Managementul si deja ti s-a acrit de subiect.

Trainingul Junior Brand (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management.

Junior Brand (www.marketingforum.ro) isi propune sa familiarizeze participantii cu notiuni de branding si brand management si sa releve principiile de baza pentru construirea si administrarea unui brand.

Tematica Junior Brand
1. Notiuni de baza despre brand

2. Proiectarea unui brand
Identificarea nisei de acoperit
Analiza concurentei
Analiza publicului tinta
Stabilirea pozitionarii - alegerea Brand Essence-ului
Proiectarea produsului (designul de produs)
Proiectarea distributiei
Stabilirea pretului.
Comunicarea brandului.
Principii de baza in comunicarea brandului.
Etapele comunicarii unui brand.
Tehnici de comunicare folosite in diverse etape ale comunicarii brandului.
Capcane in comunicarea brandului.

3. Evolutia brandului in timp
Principii de baza ale evolutiei in timp a unui brand
Improspatarea brandului
Repozitionarea
Extinderea brandului
Moartea brandului

4. E bine de stiut
Optiuni de gestiune a portofoliului de branduri
Brandul ingredient
Brandul garantie
Nevoia de sustinere financiara a brandului.

Taxa de participare la Junior Brand Training Deschis este 400 RON+TVA/persoana la care se poate aplica 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Data Limita pentru Inscrieri si plata taxei de participare este: 27 Mai 2010
Numarul de Locuri disponibile: 10

Mai multe informatii pe www.marketingforum.ro

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Nicolae NAUMOF
0765216491

mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/7-motive-sa-nu-participi-la-junior-brand-1-iunie-2010