Brand= Bani si Siguranta – Junior Brand – 10 Decembrie

BUCURESTI - 17 noiembrie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Cu siguranta construirea si consolidarea unui brand reprezinta o investitie in companie si in viitorul acesteia.
Atunci cand se vorbeste de branduri se vorbeste si de bani. Totusi in ceea ce priveste beneficiile pe care le aduce un brand, mai importanta decat banii este siguranta pe care un brand solid o ofera in perioade dificile din viata unei companii.
Dificultatile din mediul financiar-monetar sunt premisele unui moment dificil in viata multor companii. Au acestea branduri suficient de solide?

Acest subiect va fi dezvoltat in cadrul Trainingului Junior Brand (www.marketingforum.ro) din 10 decembrie 2008.

Trainingul Junior Brand (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management.

Junior Brand (www.marketingforum.ro) isi propune sa familiarizeze participantii cu notiuni de branding si brand management si sa releve principiile de baza pentru construirea si administrarea unui brand.
Tematica Junior Brand
1. Notiuni de baza despre brand

2. Proiectarea unui brand
Identificarea nisei de acoperit
Analiza concurentei
Analiza publicului tinta
Stabilirea pozitionarii – alegerea Brand Essence-ului
Proiectarea produsului (designul de produs)
Proiectarea distributiei
Stabilirea pretului.
Comunicarea brandului.
Principii de baza in comunicarea brandului.
Etapele comunicarii unui brand.
Tehnici de comunicare folosite in diverse etape ale comunicarii brandului.
Capcane in comunicarea brandului.

3. Evolutia brandului in timp
Principii de baza ale evolutiei in timp a unui brand
Improspatarea brandului
Repozitionarea
Extinderea brandului
Moartea brandului

4. E bine de stiut
Optiuni de gestiune a portofoliului de branduri
Brandul ingredient
Brandul garantie
Nevoia de sustinere financiara a brandului.

Trainerul 'Junior Brand' este Nicolae NAUMOF
Nicolae NAUMOF este specializat in Marketing prin targuri si expozitii si comunicare on-line. Nicolae NAUMOF a fost implicat in organizarea a peste 55 de evenimente de la mici traininguri in regim deschis pana la conferinte de afaceri si targuri si expozitii.

Taxa de participare la Junior Brand Training Deschis este 650 RON+TVA/persoana la care se poate aplica 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Data Limita pentru Inscrieri si plata taxei de participare este: 04 decembrie 2008
Numarul de Locuri disponibile: 10

Mai multe informatii pe www.marketingforum.ro

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!

Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, Brand Promo, Advanced Exhibiting, iSell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketer Start si altele.

Nicolae NAUMOF
0765216491
http://www.marketingforum.ro

mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/brand-bani-si-siguranta-junior-brand-10-decembrie