Comunica Acolo Unde se ia Decizia – InStore 18-19 Martie 2010

BUCURESTI - 17 februarie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Deciziile de cumparare pentru bunuri le larg consum, obiecte vestimentare, obiecte decorative, chiar si unele bunuri de folosinta medie si indelungata se iau intr-o proportie covarsitoare in spatiul de vanzare.

In aceasta situatie comunicarea in magazin este un instrument excelent pentru stimularea vanzarilor.

Trainingul InStore (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de comuniare in spatiul de vanzare.

Trainingul de InStore (www.marketingforum.ro) este mai curand o aplicatie practica, decat o lectie teoretica. Obiectivul sau este acela de a propune magazinul ca un canal de comunicare aparte, cu o mare relevanta pentru consumator.

Trainingul InStore are o durata de doua zile totalizand aproximativ 13 ore si cuprinde Prelegerea Trainerului, discutii libere si un work-shop-uri.

Tematica InStore

1. De ce este magazinul un subiect de interes?
Cum percep consumatorii magazinul
Pozitia Comunicarii instore in mixul de comunicare
Date generale despre piata: situatie actuala, previziuni, investitii
2. Care sunt cerintele comunicarii in magazin?
Relevanta
Crearea de experiente placute
Ce inseamna experienta
Cum se genereaza
Care sunt beneficiile sale
Comunicarea integrata
3. Care sunt instrumentele de comunicare folosite?
Produsul
Packaging - elemente de baza si trenduri
Pretul
Folosirea promotiilor
Relatia dintre promotie si loialitate
Magazinul in sine
Identificarea si utilizarea tuturor punctelor de contact cu consumatorul
Modalitati de comunicare la raft
Crearea si utilizarea displayurilor
Alte puncte de contact
Evenimente
Sampling
Demonstratii
Alte tipuri de evenimente
4. Cum se masoara eficienta comunicarii instore?
Modalitati de evaluare a succesului
Indicii
Ce se poate masura si ce nu
5. Cum se creaza o campanie in magazin?
Etapele crearii unei campanii
Exercitiu practic
6. Cum se conecteaza o campanie in store cu celelalte componente ale mixului de comunicare?
CSR
Online
ATL
Evenimente Corporate

Traininerul 'InStore' este Ioana MUCENIC. Ioana Mucenic are de trei ani propria agentie – Pastel Age, specializata in crearea de experiente de brand, propunand principiile marketingului experiential ca modalitate eficienta de a forma relatii intre consumatori si brand. De asemenea, este colaborator al publicatiei de retail Piata.

Taxa de participare la Trainingul InStore este 1000 RON+TVA/persoana la care se pot aplica
10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana pe 1 martie
5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Data Limita pentru Inscrieri si plata taxei de participare este: 15 Martie 2010
Numarul de Locuri disponibile: 10

Mai multe informatii si inscrieri pe www.marketingforum.ro

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Nicolae NAUMOF
0765216491
http://www.marketingforum.ro

mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/comunica-acolo-unde-se-ia-decizia-instore-18-19-martie-2010