Comunicare eficienta si feedback rapid - Online!Cool Intro, 2 si 3 aprilie

BUCURESTI - 11 martie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Traim sub presiunea timpului si a bugetelor. Acum utilizatorii de Internet au devenit mai egoisti, mai nerabdatori si mai orientati spre a gasi ceea ce cauta pentru a nu pierde timp. Companiile trebuie sa isi orienteze comunicarea catre interactivitate si eficienta!

Modificarea comportamentului de utilizare si consum a Internetului a dus la cresterea neincrederii si slaba receptivitate la promotii online, bannere si SPAM. In trainingul CooL Intro dezvoltat de PICANT se prezinta particularitatile comunicarii online si modul in care acest mediu “modern” poate fi folosit cu bugete eficientizate la maxim.

Cool Intro (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au cunostinte reduse de comunicare on-line, care au responsabilitati de comunicare de marketing si doresc sa apeleze la comunicarea on-line. Are o durata de doua zile totalizand aproximativ 12 ore si cuprinde Prelegerea Trainerilor, discutii libere si work-shop-uri.

Tematica COOL Intro

1. Locul comunicarii on-line in activitatea unei companii
Comunicarea on-line in comunicarea de marketing
Caracteristici ale comunicarii on-line
Elemente de baza in comportamentul utilizatorului in mediul on-line.
Tehnicile de comunicare care pot fi folosite in mediul on-line
Terminologie specifica comunicarii on-line

2. Comunicare on-line continua
Site-ul web al companiei sau al produsului
Alegerea domeniului web
Proiectare si arhitecturare (elemente de baza in usability)
Structura de baza a unui site web
Optimizare pentru motoare de cautare (elemente de baza in seo)
Actualizarea si evolutia unui site web de companie sau de produs.
Newsletterul de companie sau produs
E-mailurile uzuale ale angajatilor din companie.
Blogul

3. Campanii de comunicare on-line
Campanii de publicitate
AdWords & AdSense
Bannere
Alte instrumente de publicitate on-line
Campanii de PR
Comunicate de presa
Articole, interviuri si Advertoriale
On-line Buzz (marketing viral)
Campanii de marketing direct - direct mailing.
Structura unui e-mail de promovare
Adresabilitatea e-mailului de promovare

4. Analiza eficientei comunicarii on-line
Instrumente de analiza a traficului on-line - Trafic.ro si Google analytics
Indicatori monetari de eficienta ai comunicarii
Costuri medii pe unitate de beneficiu
Rata de conversie in actiune
Incasari monetare.

Trainingul CooL Intro este sustinut de Nicolae NAUMOF, Ioana ANESCU si Sebastian VADUVA.

Taxa de participare la Trainingul CooL Intro este 1200 RON+TVA/persoana la care se pote aplica:
10% reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana pe 16 Martie 2008.
5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Data Limita pentru Inscrieri si plata taxei de participare este: 30 Martie 2009
Numarul de Locuri disponibile: 10

Mai multe informatii si inscrieri pe www.marketingforum.ro

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!

Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, Brand Promo, Advanced Exhibiting, iSell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketer Start si altele.

Ioana Anescu - 0766 244 894
mk@marketingforum.ro
mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/comunicare-eficienta-si-feedback-rapid-onlinecool-intro-2-si-3-aprilie