Comunicate Picant Events SRL

Compania Picant Events SRL a emis 589 comunicate de presa

  • Eficienta in Comunicarea on-line incepe cu propriul site – Online Wizard 24 si 25 Iunie

    BUCURESTI - 27 mai 2010

    Prezenta si comunicarea on-line nu ar trebui sa fie actiuni „pompieristice”, ci proiecte bine administrate. Primul pas in cresterea eficientei comunicarii on-line este optimizarea propriului site. Aceasta consta in stabilirea obiectivelor site-ului si construirea acestuia astfel incat un vizitator sa il poata utiliza fara dificultati. Pasul urmator este optimizarea pentru motoare de cautare, deoarece cautarile on-line sunt, in foarte multe cazuri, una din principalele surse de vizitatori pe site.

    Mai multe despre SEO, SEM si Usability vei afla la Online Wizard (www.marketingforum.ro) trateaza atat tehnici de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO), elemente de Usability cat si dezvoltarea unei campanii de paid search.
        comunicatul de presa

  • Brandul Garantie vs Brandul Ingredient – Junior Brand - 1 Iunie 2010

    BUCURESTI - 27 mai 2010

    Atat brandul garantie, cat si brandul ingredient sunt modalitati ca un brand sa beneficieze de capitalul de incredere al unui alt brand. In cazul “brandului garantie” brandul garant transfera credibilitatea sa asupra brandului garantat asumandu-si “paternitatea” acestuia. In cazul “brandului ingredient” un brand mai slab isi creste credibilitatea prin prezenta unui brand puternic in componenta sa.

    Mai multe despre transferul de credibilitate de la un brand la altul vei afla pe 1 Iunie la Junior Brand (www.marketingforum.ro).

    Astazi 27 Mai este ultima zi in care te poti inscrie.

    Trainingul Junior Brand (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management.
        comunicatul de presa

  • 7 Motive sa nu participi la Junior Brand - 1 Iunie 2010

    BUCURESTI - 26 mai 2010

    Daca Majoritatea Firmelor de Training iti spun de ce sa participi, noi iti spunem de ce sa NU participi la Trainingul de Branding si Brand managment Junior Brand din 1 Iunie 2010 (www.marketingforum.ro). Decizia este a Ta.

    1. Esti absolut convins ca cel mai important pentru afacere este produsul, care se va vinde singur.
    2. Inca mai crezi ca deciziile de cumparare sunt dominant rationale.
    3. Firma la care lucrezi isi atrage clientii prin pile, spagi si alte 'instrumente de marketing' specifice tranzitiei dambovitene.
    4. Firma la care lucrezi merge bine si esti convins ca nu va fi afectata de schimbarile din mediul social si de afaceri.
    5. Iti place ca produsul sau compania la care lucrezi sa fie confundate cu cele ale concurentei.
    6. Esti absolut convins ca branding inseamna desenarea unui logo si gasirea unui slogan, la care adauga foile cu antet si cartile de vizita.
    7. Esti toba de carte in ceea ce priveste Brandingul si Brand Managementul si deja ti s-a acrit de subiect.    comunicatul de presa

  • Cand putem considera ca avem un brand ? - Junior Brand - 1 Iunie 2010

    BUCURESTI - 25 mai 2010

    De foarte multe ori termenul „brand” este folosit impropriu. Cand putem spune, cu adevarat ca avem un brand?
    Cand brandul a fost confirmat de timp,
    Cand brandul a fost confirmat de publicul tinta,
    Cand brandul a fost confirmat de raportul vanzari – investitie in comunicare,
    Cand brandul a fost confirmat de concurenta.

    Acest subiect va fi dezvoltat in cadrul Trainingului Junior Brand (www.marketingforum.ro) din 1 Iunie 2010

    Trainingul Junior Brand (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management.    comunicatul de presa

  • Satisfactia audientei la un Eveniment de Afaceri – Event’Or 10 – 11 Iunie

    BUCURESTI - 21 mai 2010

    Evaluarea satisfactiei participantilor la un eveniment de afaceri este necesara atat pentru imbunatatirea serviciilor orgnaizatorului, cat si pentru comunicarea ulterioara a evenimentului. Evaluarea satisfactiei se face si in randul sponsorilor si invitatilor la un eveniment.

    Mai multe despre evaluarea satisfactiei la eveniment de afaceri veti afla la Eventor (www.marketingforum.ro) pe 10 – 11 Iunie.

    Event’or ( www.marketingforum.ro ) este primul training dedicat organizatorilor evenimente de afaceri. Eventor este gandit ca un instrument de invatare astfel incat, la finalul trainingului, un organizator de evenimente de afaceri sa aiba cunostintele necesare proiectarii si punerii in practica a unui eveniment reusit.
        comunicatul de presa

  • Training de SEO, SEM si Usability – Online Wizard 24 si 25 Iunie

    BUCURESTI - 21 mai 2010

    Afacerile secolului XXI vor fi on-line sau nu vor fi deloc.

    Motoarele de cautare reprezinta cea mai mare si consistenta sursa de trafic pentru majoritatea site-urilor, iar fara el, unele afaceri ar da faliment extrem de rapid.

    Online Wizard (www.marketingforum.ro) trateaza atat tehnici de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO), elemente de Usability cat si dezvoltarea unei campanii de paid search.

    Online Wizard (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care conduc proiecte din cadrul agentiilor sau din partea clientilor si isi propune sa evidentieze fundamentele oricarui proiect web bine construit, precum si modalitatile de imbunatatire si promovare ulterioara.    comunicatul de presa