De la banner publicitar la strategie de comunicare START PROMO – 10 11 iulie 2008

BUCURESTI - 23 iunie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

De multe ori activitatile de comunicare apar natural, impuse de piata, ca o necesitate. Insa de la o simpla aparitie in ziar pana la crearea si implementarea strategiei de comunicare de marketing mai sunt cativa pasi. Pasi importanti care vor fi analizati si implementati in cadrul unui workshop interactiv la Start Promo (www.marketingforum.ro) in 10 si 11 iulie.

Activitatea de comunicare de marketing trebuie sa inceapa cu o analiza riguroasa a companiei, pietei, publicului tinta si competitorilor. De cele mai multe ori nu se intampla asa. Cele mai multe canale de comunicare sunt in prezent supra-saturate. Cum se poate diferentia un mesaj? Ce beneficiu aduce comunicarea de marketing unei companii? Acestea sunt toate intrebari si probleme cu care orice specialist sau responsabil de comunicare intr-o companie s-a confruntat macar o data. Si pana la urma, ce inseamna o Strategie de Comunicare si ce presupune ea? - START PROMO (www.marketingforum.ro) incearca sa gaseasca raspnsuri si solutii. Participantii sunt invitati la interactivitate, workshopuri practice si discutii libere.

Start Promo (www.marketingforum.ro) se va desfasura pe durata a doua zile, 10 si 11 iulie, in Bucuresti la Hotel CARO si va fi sustinut de catre Nicolae Naumof si Ioana Anescu.

In plus, azi este ultima zi in care se aplica reducerea de 10% la tariful de inscriere.

Tematica Start Promo este:

Introducere in Comunicarea de Marketing

Principalele Tehnici de Comunicare de Marketing
Publicitate (advertising)
Relatii Publice (PR)
Comunicarea prin Eveniment
Promovarea Vanzarilor
Marketing Direct
Comunicare on-line

Planul unei Campanii de Comunicare de Marketing
Analiza Companiei care initiaza Campania de Comunicare
Pozitionarea Marcii care va fi comunicata
Stabilirea Obiectivelor Campaniei de Comunicare
Definirea Publicului Tinta caruia se adreseaza Campania de Comunicare
Alegerea axului comunicational
Determinarea bugetului
Elaborarea mixului de tehnici de comunicare si a mixului de media
Evaluarea Campaniei de Comunicare

Pachetul de Training contine:
Participarea la Lucrarile Trainingului
Suporturi de curs
Diploma de participare
Masa de pranz in fiecare zi
Pauze de cafea
Cartea “Viata mea în publicitate- Publicitate stiintifica” Claude Hopkins

Taxa de participare este de 950 RON+ TVA / Persoana pentru cele doua zile de training. La aceasta taxa se pot aplica urmatoarele reduceri :
•10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana la data de 23 iunie 2008.
•5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Termenul limita pentru inscrieri este 7 iulie 2008.

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, efEX, i Sell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketing Intro, Start Promo si altele.

Pentru mai multe informatii contactati pe Ioana Anescu 0766244894 si Nicolae Naumof 0765216491 www.marketingforum.ro
mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/de-la-banner-publicitar-la-strategie-de-comunicare-start-promo-10-11-iulie-2008