Experienta de Brand prin Targuri si Expozitii

BUCURESTI - 8 mai 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Participarea la Targuri si Expozitii se poate transforma intr-o EXPERIENTA DE BRAND prin valorificarea celor trei elemente specifice – Contactul direct cu publicul vizitator, Stimularea tuturor celor cinci simturi si Comunicarea intr-un spatiu Tridimensional.

Vino intre 23 – 25 mai 2007 la trainingul Supreme Exhibiting din Predeal (www.efex.ro) si antreneaza-te pentru participari exceptionale la targuri si expozitii.

Afli tot ce trebuie sa stii pentru a avea o participare la superlativ la targuri si expozitii, incepand cu instrumente ca standul expozitional, promovarea pre-eveniment, comunicarea on-line in expozitii si mobile marketing.

Supreme Exhibiting este rezultatul a peste 3 ani de studiu si practica in Tradeshow Marketing si se adreaza celor care doresc instruirea completa in marketingul prin Targuri si Expozitii.

Supreme Exhibiting Open Training se adreseaza atat incepatorilor, cat si celor Avansati, continand toate aspectele unei participari reusite la targuri si expozitii.

Trainingul este alcautit din 13 work-shop-uri si prezentarea lectorului. Cele 13 work-shop-uri reprezinta componentele fundamentale ale unui plan de participare la targuri si expozitii.

Trainingul deschis Supreme Exhibiting are la baza Cele 13 Principii de Marketing Prin Targuri si Expozitii dezvoltate de Sfera Expo – Tradeshow Marketing si recenta lucrare „Integrarea comunicarii prin targuri si expozitii cu comunicare on-line si comunicarea prin telefonul mobil”.

Cele 13 principii de Marketing prin Targuri si Expozitii sunt:

1.Principiul Complementaritatii tehnicilor de marketing
2.Principul Intelegerii produsului.
3.Principiul Laboratorului de marketing.
4.Principiul Pregatirii participarii.
5.Principiul Interactiunii umane.
6.Principiul Exponatelor.
7.Principiul Simturilor si al dimensiunilor.
8.Principiul Mintii deschise.
9.Principiul Brandului iesit in societate intr-un cadru special.
10.Principiul Schimbarii - evolutiei.
11.Principiul Socului.
12.Principiul Eficientei.
13.Principiul Coerentei si Armoniei.

In cadrul modulului referitor la utilizarea comunicarii on-line si comunicarii prin telefonul mobil in participarea la targuri si expozitii se vor aborda temele:
1.Utilizarea site-ului companiei
2.Utilizarea newsletter-ului companiei
3.Utilizarea serviciilor on-line de publicare si distributie a comunicatelor de presa.
4.Utilizarea Blogului
5.Utilizarea promovarii on-line facute de organizatorul targului.
6.Folosirea SMS-ului si MMS-ului
7.Folosirea dispozitivelor BlueTooth

Cele treisprezece work-shop-uri sunt rezolvate de catre participanti, cu ajutorul lectorului, in baza situatiei ipotetice sau in baza situatiei concrete a fiecarei firme pe care o reprezinta.

Pachetul de Supreme Exhibiting Open Training include:
- Participarea la lucrarile Trainingului pe parcursul celor 3 zile - Prelegere si 13 Work-shop-uri
- Cazare 4 nopti in camera dubla* la Hotel de 3 stele
- Mic dejun in cele 4 zile
- Masa de pranz in 3 zile
- Cate 2 pauze de cafea pe zi
- Cina de bun-venit in prima seara
- Cina de ramas bun.
- Suport de curs - Text integral si caietul de work-shopuri
- Diploma de participare.

* Cazarea se poate realiza si in camera single cu plata unei sume suplimentare de 300 RON + TVA.

Inscrierile la Supreme Exhibiting Open Training se pot efectua pana pe 14 mai 2007 in baza taxei de participare. Taxa de Participare este 2000 RON + TVA / Persoana la care se pot aplica o serie de reduceri dupa cum urmeaza:
5% Reducere pentru inscrierea a 2-3 persoane de la aceeasi companie. Reducerea este cumulabila cu Reducerea pentru inscrieri rapide.
10% Reducere pentru inscrierea a cel putin 4 persoane de la aceasi companie. Reducerea este cumulabila cu Reducerea pentru inscrieri rapide.

Inscrierile se pot realiza on-line pe site-ul www.efex.ro sau prin trimiterea prin fax a formularului de inscriere disponibil pe acelasi site.

Printre participantii la editiile precedente ale semimarului efEX se numara reprezentanti ai Softwin, ACO, ALRO, BCR, Lindab, HVB Bank, Porsche Romania, Banca Transilvania, Otel-Inox, Bursa Romana de Marfuri, CCIA Bacau, Omnilogic, Angst, CrisTim, Bursa Romana de Marfuri, BRD Sogelease, ACO, Veka .

O prezentare completa a Cursurilor si Trainingurilor de marketing prin targuri si expozitii este disponibila pe www.efex.ro

Despre Picant Events SRL

Sfera Expo - Trade Show Marketing este singura companie din Romania specializata in consultanta si training de marketing prin targuri si expozitii.
Oferta Sfera Expo - Tradeshow Marketing include:
o www.targurisiexpozitii.ro - Cea mai completa resursa pentru participarea la targuri si expozitii.
o Cursurile Expo Express, Advanced Exhibiting Techniques de marketing prin targuri si expozitii.
o Trainingul efEX pe tema marketingului prin targuri si expozitii.
o Consultanta in participari la targuri si expozitii.
o Elaborare de palnuri de participare la manifestari expozitionale.
o Co-Organizarea conferintelor Marketing Forum (2005 si 2006)
o Organizarea EXPO ReEVOLUTION, prima conferinta nationala dedicata eficientei in participari la targuri si expozitii.

Nicolae NAUMOF
0765216491
0744668127
efex@efex.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/experienta-de-brand-prin-targuri-si-expozitii