Fara marketing nu se mai poate ! – Marketing Intro 31 oct. – 1 noi 2007

BUCURESTI - 10 octombrie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Traim intr-o lume in care companiile au de infruntat provocari din ce in ce mai mari pe piata. Consumatorii sunt mai rafinati, concurenta din ce in ce mai puternica. Integrarea marketingului in companie nu este doar o necesitate stricta ci este una din modalitatile de crestere a sanselor de succes pentru orice companie. Marketing Intro (www.marketingforum.ro ) propune persoanelor care detin cunostinte reduse de marketing, o imagine simpla, clara si realista asupra activitatilor de marketing

Marketing Intro isi propune sa prezinte participantilor rolul marketingului intr-o afacere si sa ii familiarizeze cu principalele activitati care se regasesc in sarcina departamentului de marketing.

Marketing Intro are o abordare pragmatica, tratand situatii intalnite in orice companie, indiferent de dimensiunile acesteia. Trainingul nu este bazat pe viziuni corporatiste si evita in exemple si exercitii traditionala abordare a zonei de bunuri de larg consum.

Tematica Trainingului 'Marketing Intro':
1. Ce este marketingul
· Definitii oficiale
· Definitii neoficiale
· Cum a aparut marketingul

2. Notiuni de baza privind piata
· Mediul de marketing
Extern (Macromediu si Micromediu)
Intern
· Concurenta
· Piata intreprinderii
Specificul pietei (produse, servicii, b2b, b2c)
Dinamica
Piata actuala si piata potentiala
Cresterea pietei - intensiva, extensiva, mixta
· Situaia companiei in piata

3. Strategia de piata
· Cota de piata
Cota absoluta
Cota relativa
· Rata de crestere a pietei
Diferentiere si Relevanta
Identitate si Autenticitate

4. Cercetarile de marketing
· Nevoia de cercetare - scopul cercetarii
· Mituri false despre cercetari
· Tipologia cercetarilor
Cantitative
Calitative

5. Mixul de marketing
· Produs
Ciclul de viata al produsului
Din ce este alcatuit un produs (ambalaj, marca, dozare, etichetare)
· Pret
Stabilirea pretului (metode / modele)
Modificarile de pret
Distributie
Definire
Notiunea de canal de distributie (marketing)
Sisteme de distributie verticala, orizontala, multicanal
· Comunicare
Procesul de comunicare
Public tinta
Obiectivele comunicarii
Stabilirea mesajului
Codificarea mesajului
Canale de comunicare
Planul Media

5. Planul de marketing
· Nevoia de planificare
· Continutul unui plan de marketing
· Analiza swot
· Diagrama Gant
· Bugetul de marketing
Continut
Modalitati de stabilire si alocare
Trainingul are o durata de aproximativ 12 ore si cuprinde plegerile trainerilor, work-shopuri, exemple si discutii libere.

Pachetul de Training contine:
1. Prestatia Trainerilor Ioana Anescu si Nicolae Naumof
2. Suporturi de curs
3. Diploma de participare
4. Masa de pranz in fiecare zi
5. Pauze de cafea (wellcome si 2 pauze) in fiecare zi
6. Cartea Cele 22 de Legi Imuabile ale Marketingului

Data Limita pentru inscrieri este 26 octombrie 2007

Taxa de participare la Marketing Intro Open Training este 650 RON+TVA/persoana pentru 2 zile la care se pot aplica reduceri dupa cum urmeaza:
· 10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana la data de 15 octombrie 2007.
· 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie. Reducerea este CUMULABILA cu cea pentru inscrieri rapide.

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.

Despre Picant Events SRL

Marketing Intro este parte a proiectului PICANT - consultanta si traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazate pe simplitate si eficienta. Picant - Doar esentialul (www.picant.ro)
Pentru mai multe informatii contactati pe Ioana ANESCU, 0766244894 si Nicolae Naumof 0765216491 www.marketingforum.ro
mk@marketingforum.ro