Managementul unui magazin online de la A la Z la iSell 5 si 6 Martie

BUCURESTI - 4 februarie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Trainingul de comert electronic sustinut de Liviu Taloi pe 5 si 6 martie nu este adresat doar celor care deja detin magazine online. Este un bun instrument de start si pentru cei care viseaza sa dezvolte o astfel de afacere, sau au pur si simplu un hobby « in online ». De asemenea, in cazul unei agentii interactive, de marketing sau comunicare iSell se poate dovedi util pentru a intelege « ce doreste clientul » ?

Toate aceste recomandari sunt facute pe baza opiniilor participantilor la celelalte editii ale iSell si pe baza experientei trainerului.

In momentul demararii unei afaceri in domeniul comertului online trebuie urmati cativa pasi si stabilite cateva etape cruciale. Liviu Taloi va dezvolta toate aceste etape, pe parcursul celor doua zile de training, si va sustine cu exemple practice din viata reala si din experienta.

Liviu TALOI este Consultant IT pe piata “.ro” incepand din anul 1995. A colaborat cu numeroase site-uri si reviste de profil din Romania.
In perioada 2004 - 2006 a fost PR Manager la cel mai mare magazin online din tara. In prezent este consultant in comert electronic la cateva dintre cele mai importante magazine online romanesti.
Tematica trainingului este:

1. Ce vrem sa vindem online
2. Cat ma costa sa deschid un magazin online
3.Ce este un magazin online
4. Ce trebuie sa fac sa promovez magazinul
5. Ce reprezinta Front-End-ul si Back-End-ul unui magazin online
6. Cat ma costa plata cu cardul? Care este adevarul despre cele 10 zile?

Taxa de participare la iSell Training Deschis este 1700 RON+TVA/persoana la care se pot aplica
5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.
10% Reducere pentru inscrieri efectuate pana pe 16 februarie.

Data Limita pentru Inscrieri este: 2 martie 2009 .

Prezentarea completa a trainingului este disponibila pe www.marketingforum.ro

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!

Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, Brand Promo, Advanced Exhibiting, iSell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketer Start si altele.

Ioana Anescu 0766244894
mk@marketingforum.ro
mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/managementul-unui-magazin-online-de-la-a-la-z-la-isell-5-si-6-martie