Marketing pentru Restaurante Cafenele si Baruri – CarciuMarketing 17 Martie 2009

BUCURESTI - 19 februarie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Pe o piata din ce in ce mai aglomerata si afectata de contextul economic dificil, o afacere cu Restaurante, Cafenele sau Baruri are nevoie de Marketing adaptat specificului afacerii.

Nu este nici un secret ca succesul unei astfel de afaceri sta in fidelitatea clientilor.

Trainingul CarciuMarketing (www.marketingforum.ro) propune antreprenorilor si managerilor din domeniul Restaurante – Cafenele – Baruri o abordare profesionista a activitatii de marketing specifica acestui domeniu.

Trainingul CarciuMarketing (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabiliti de management si marketing pentru restaurante, cafenele si baruri si persoanelor care doresc sa isi deschida o astfel de afacere.

Trainingul CarciuMarketing are o durata de o zi totalizand aproximativ 7 ore si cuprinde Prelegerea Trainerului, discutii libere si un work-shop.

1. De ce avem nevoie de marketing in cafenele, baruri si restaurante
Elemente de baza in marketing
De unde vin banii intr-o afacere CORE (cafenele, restaurante si baruri)
De ce vin clientii in Localuri ? - Segmentarea psihografica clientilor
Cine sunt clientii cafenelelor, barurilor si restaurantelor (segmentare demografica)
Cand vin clientii (segmentare in timp)
De unde vin clientii in cafenele baruri si restaurante
Ce si Cum consuma clientii in cafenele, baruri si restaurante

2. Pozitionarea (brandul) de cafenea, bar, restaurant
Oferta - Ce cumpara clientul
Mixul de marketing - Produs
Mixul de marketing - Pret
Mixul de marketing - Distributie
Mixul de marketing - Promovare

3. Evenimentele - Instrument de crestere a vanzarilor
Evenimente proprii localului
Evenimente la care localul este gazda
Evenimente Social - crestine (nunti, botezuri etc.)
Sarbatorile calendarului

4. Satisfactia clientilor - Scopul Final al unei afaceri

Trainingul CarciuMarketing este sustinut de Nicolae NAUMOF si Lavinia GHEORGHE.

Taxa de participare la Trainingul CarciuMarketing este 950 RON+TVA/persoana la care se pote aplica
10% reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana pe 27 Februarie 2009.
5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Data Limita pentru Inscrieri si plata taxei de participare este: 12 martie 2009
Numarul de Locuri disponibile: 10

Mai multe informatii pe www.marketingforum.ro

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!

Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, Brand Promo, Advanced Exhibiting, iSell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketer Start si altele.

Nicolae NAUMOF
0765216491

mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/marketing-pentru-restaurante-cafenele-si-baruri-carciumarketing-17-martie-2009