Ofera vizitatorilor o experienta pozitiva si memorabila

BUCURESTI - 31 mai 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Scopul general al unei participari la targuri si expozitii este oferirea unei experiente pozitive si memorabile a vizitatorilor in relatia lor cu brandul companiei expozante.

Pentru a obtine acest rezultat trebuie generate cele 3 tipuri de interactiuni intre vizitator si expozant:
1. Interactiunea intre vizitator si oferta expozantului.
2. Interactiunea intre vizitator si personalul de la stand.
3. Interactiunea intre vizitator si brandul expozantului.

Intre 21 - 23 iunie 2007 in BUCURESTI in cadrul trainingului Supreme Exhibiting www.efex.ro vei afla cum sa realizezi cat mai eficient cele 3 tipuri de interactiuni, astfel incat sa transformi participarea la expozitie intr-o manifestare completa brandului.

Pana pe 5 iunie toate inscrierile beneficiaza de 5% reducere la taxa de participare de 1100 RON.

In cadrul trainingului Supreme Exhibiting ( www.efex.ro )vor fi prezentate cele mai eficiente instrumente de marketing prin targuri si expozitii incepand cu standul expozitional, personalul de la stand, promovarea pre-eveniment si pana la utilizarea comunicarii on-line in expozitii si mobile marketing.

Supreme Exhibiting Open Training se adreseaza atat incepatorilor, cat si celor Avansati, continand toate aspectele unei participari reusite la targuri si expozitii.

Trainingul este alcautit din 13 work-shop-uri si prezentarea lectorului. Cele 13 work-shop-uri reprezinta componentele fundamentale ale unui plan de participare la targuri si expozitii.

Trainingul deschis Supreme Exhibiting are la baza Cele 13 Principii de Marketing Prin Targuri si Expozitii dezvoltate de Sfera Expo - Tradeshow Marketing si recenta lucrare 'Integrarea comunicarii prin targuri si expozitii cu comunicare on-line si comunicarea prin telefonul mobil'.

Cele 13 principii de Marketing prin Targuri si Expozitii sunt:

1. Principiul Complementaritatii tehnicilor de marketing
2. Principul Intelegerii produsului.
3. Principiul Laboratorului de marketing.
4. Principiul Pregatirii participarii.
5. Principiul Interactiunii umane.
6. Principiul Exponatelor.
7. Principiul Simturilor si al dimensiunilor.
8. Principiul Mintii deschise.
9. Principiul Brandului iesit in societate intr-un cadru special.
10. Principiul Schimbarii - evolutiei.
11. Principiul Socului.
12. Principiul Eficientei.
13. Principiul Coerentei si Armoniei.

In cadrul modulului referitor la utilizarea comunicarii on-line si comunicarii prin telefonul mobil in participarea la targuri si expozitii se vor aborda temele:
1. Utilizarea site-ului companiei
2. Utilizarea newsletter-ului companiei
3. Utilizarea serviciilor on-line de publicare si distributie a comunicatelor de presa.
4. Utilizarea Blogului
5. Utilizarea promovarii on-line facute de organizatorul targului.
6. Folosirea SMS-ului si MMS-ului
7. Folosirea dispozitivelor BlueTooth

Cele treisprezece work-shop-uri sunt rezolvate de catre participanti, cu ajutorul lectorului, in baza situatiei ipotetice sau in baza situatiei concrete a fiecarei firme pe care o reprezinta.

Pachetul de Supreme Exhibiting Open Training include:
- Participarea la lucrarile Trainingului pe parcursul celor 3 zile - Prelegere si 13 Work-shop-uri
- Masa de pranz in fiecare zi
- Cate 3 pauze de cafea in fiecare zi
- Suport de curs - Textul integral al celor 13 principii, elemente de comunicare on-line si mobile marketing in targuri si expozitii si caietul de work-shopuri
- Diploma de participare.

Inscrierile la Supreme Exhibiting Open Training se pot efectua pana pe 14 iunie 2007 in baza taxei de participare. Taxa de Participare este 1100 RON + TVA / Persoana la care se pot aplica o serie de reduceri dupa cum urmeaza:
5% Reducere pentru inscrierile efectuate pana la date de 5 Iunie
5% Reducere pentru inscrierea a minim 2 persoane de la aceeasi companie. Reducerea este cumulabila cu Reducerea pentru inscrieri rapide.

Inscrierile se pot realiza on-line pe site-ul www.efex.ro.ro sau prin trimiterea prin fax a formularului de inscriere disponibil pe acelasi site.

Despre Picant Events SRL

Sfera Expo - Trade Show Marketing este singura companie din Romania specializata in consultanta si training de marketing prin targuri si expozitii.
Oferta Sfera Expo - Tradeshow Marketing include:
o www.targurisiexpozitii.ro - Cea mai completa resursa pentru participarea la targuri si expozitii.
o Cursurile Expo Express, Advanced Exhibiting Techniques de marketing prin targuri si expozitii.
o Trainingul efEX pe tema marketingului prin targuri si expozitii.
o Consultanta in participari la targuri si expozitii.
o Elaborare de palnuri de participare la manifestari expozitionale.
o Co-Organizarea conferintelor Marketing Forum (2005 si 2006)
o Organizarea EXPO ReEVOLUTION, prima conferinta nationala dedicata eficientei in participari la targuri si expozitii.

Nicolae NAUMOF
0765216491
0744668127
efex@efex.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/ofera-vizitatorilor-o-experienta-pozitiva-si-memorabila