Primul pas in implementarea unei metodologii de Web Analytics - iAnalysis 27 Aprilie

BUCURESTI - 21 aprilie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Primul pas in implementarea unei metodologii de Web Analytics este definirea Key Performance Indicator-ilor, (KPI’s). Acestia sunt metricii de business pe care trebuie sa-i urmariti de-a lungul timpului. KPI’s nu au legatura cu vizitele pe site, cu numarul de afisari, sau cu durata medie a vizitei pe site. Ca sa puteti defini corect acesti parametrii trebuie sa va uitati la site in contextul strategiei voastre de business. Incercati sa va puneti in pielea vizitatorului si sa vedeti ce actiuni, ce pagini ar vizita el pe site-ul vostru. Actiunile pe care doriti ca un vizitator sa le faca pe site sunt numite actiuni dorite sau micro-obiective.

Mai multe despre uilizarea web analytics pentru cresterea eficientei prezentei on-line vei afla pe 27 aprilie la iAnalysis sustinut de Liviu TALOI (www.marketingforum.ro).

iAnalysis (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de comunicare on-line sau de monitorizare si eficientizare a activitatii on-line si care doresc sa isi revizuiasca sau sa isi imbogateasca cunostintele de web analytics.

Tematica iAnalysis este:

1. Introducere
Business, obiective de business si, nevoia de masurare
Transpunerea obiectivelor de business in obiective masurabile de aplicatiile de analytics
Elemente de baza de Usability
Mic glosar de termeni folositi in analytics

2. Web Analytics - partea I
Metode de masurare a informatiilor de trafic
Despre datele colectate, limitari
Instalarea codului de Google Analytics (GA)
Setarea GOAL-urilor in GA, goal-uri cu acelasi URL, rapoarte, funnel visualization
Masurarea campaniilor de marketing, bannere rich media, newslettere
e-Commerce tracking in GA
e-Commerce tracking la site-uri care nu sunt magazine online
Rapoarte in GA

3. Web Analytics - partea II-a
Segmente avansate in GA
Rapoarte personalizate in GA
Motion Charts, grafice in 5 dimensiuni, animate
Profile si filtre
Filtre avansate, GA hacks

4. Discutii despre actiuni si masuri luate pe baza analizei rapoartelor de analytics

iAnalysis Este sustinut de Liviu TALOI.
Liviu TALOI este Consultant IT pe piata .ro incepand din anul 1995. A colaborat cu numeroase site-uri si reviste de profil din Romania.
In perioada 2004 - 2006 a fost PR Manager la cel mai mare magazin online din tara. In prezent este consultant in comert electronic la cateva dintre cele mai importante magazine online romanesti.

Pachetul de Training contine:
1.Participarea la Lucrarile Trainingului
2.Suporturi de curs
3.Diploma de participare
4.Masa de pranz
5.Pauze de cafea
6.Cartea Karaoke Capitalism.

Taxa de participare la iAnalysis Training Deschis este 500 RON+TVA/persoana la care se poate aplica 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Data Limita pentru Inscrieri este: 22 Aprilie 2010. Numarul de Locuri disponibile: 12

Prezentarea completa a trainingului este disponibila pe www.marketingforum.ro

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Persoana de contact:
Nicolae NAUMOF
0765216491

mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/primul-pas-in-implementarea-unei-metodologii-de-web-analytics-ianalysis-27-aprilie