Studiu de caz la efEX - Participarea Holcim la Expo Construct 2005

BUCURESTI - 12 octombrie 2005

Comunicat tip General in Afaceri

In cadrul seminarului de marketing prin targuri si expozitii efEX - Exhibit for value se va realiza un studiu de caz pe participarea companiei Holcim (Romania) SA la Expo Construct 2005.

Studiu de caz la efEX - Participarea Holcim la Expo Construct 2005

Pentru a ilustra foarte elocvent aplicabilitatea si eficienta celor 12 principii de marketing prin targuri si expozitii, Sfera Expo - Tradeshow Marketing va realiza impreuna cu Holcim (Romania) SA un studiu de caz privind participarea Holcim la Expo Construct 2005.

Participarea Holcim la Expo Construct a fost una dintre cele mai bune si spectaculoase participari a unei companii la targuri si expozitii in 2005.

Studiul de caz va fi prezentat de doamna Dana Crisan, Marketing Manager Holcim (Romania) SA.

Seminarul efEX va avea loc in Bucuresti pe 29 octombrie 2005 si reprezinta un curs intensiv de marketing prin targuri si expozitii structurat in 12 principii de marketing prin targuri si expozitii.

Seminarul este organizat de Sfera Expo - Tradeshow Marketing proprietara revistei de marketing prin targuri si expozitii www.targurisiexpozitii.ro

Despre Picant Events SRL

Sfera Expo SRL
targurisiexpozitii@targurisiexpozitii.ro
www.targurisiexpozitii.ro

targurisiexpozitii@targurisiexpozitii.ro
www.targurisiexpozitii.ro

targurisiexpozitii@targurisiexpozitii.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/studiu-de-caz-la-efex-participarea-holcim-la-expo-construct-2005