Rares Budac – CEO iDesign Romania – va vorbi despre ce inseamna un brand de success in cadrul Marketing 24/7 de la Sibiu

BUCURESTI - 17 iunie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

CEO iDesign Romania, Rares Budac, va lua cuvantul in cadrul Primului Forum Regional despre marketing si comunicare, Marketing 24/7, ce va avea loc la Sibiu in data de 19 iunie.

Rares Budac va sustine o prelegere in cadrul primei sectiuni a evenimentului, avand titlul Natural Branding. Cu alte cuvinte, acesta va vorbi despre secretele din spatele unui brand de success, despre ingredientele care transfoma o companie intr-un brand.

“Am apreciat inca de la inceput initiativa lui Ciprian Stavar si a Exposib de a organiza o conferinta pe teme de marketing si comunicare la Sibiu, orasul in care s-a fondat iDesign Romania. Credem in dezvoltarea pietei regionale, si dorim sa contribuim la dezvoltarea ei alaturi de mediul de afaceri”, a declarat Rares Budac.

Rareş Budac - CEO, iDesign România – co-fondator al iDesign. Vine cu o experienta de 7 ani in consultanta de brand si in medii interactive. Are un background managerial, fapt ce il determina sa treaca peste barierele dintre teorie si practica in afaceri. A lucrat de-a lungul timpului in calitate de consultant de brand si servicii interactive impreuna cu importante companii de consultanta.

Despre PR Factory

iDesign Romania este o agentie specializata in design, strategie si consultanta de brand, atat in medii clasice cat si interactive. In cei sapte ani de la infiintarea sa a dezvoltat peste 170 de proiecte implementate pentru peste 90 de clienti atat romani cat si internationali printre care se numara nume ca: Credit Suisse, SwissRE – Elvetia, OneStop Motgage – SUA sau Best Computers, Sibiu Jazz Festival, Banca Comerciala Carpatica – Romania.
Madalina Iacob, Communication Specialist, PR Factory
0731 839 394


madalina.iacob@prfactory.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/pr-factory/rares-budac-ceo-idesign-romania-va-vorbi-despre-ce-inseamna-un-brand-de-success-in-cadrul-marketing-247-de-la-sibiu