Kraft Foods România lansează Jacobs Ice Coffee

BUCURESTI - 27 mai 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Consecventă dorinţei de a satisface cu produse inovatoare nevoile de viaţă reale ale consumatorului, compania Kraft Foods România lansează pe piaţă Jacobs Ice Coffee – un produs nou din categoria de mixuri de cafea.

Jacobs Ice Coffee este un mix pe bază de cafea solubilă, special conceput pentru prepararea cu apă rece, care vine să completeze gama produselor all-in-one din portofoliul Jacobs, concept lansat de Kraft în octombrie 2003, odată cu lansarea produsului Jacobs 3 în 1. Astfel, Jacobs Ice Coffee oferă în acelaşi plic toate ingredientele necesare obţinerii unei băuturi delicioase şi răcoroase: cafea solubilă Jacobs, zahar şi lapte praf fin.

„Calitatea recunoscută pretutindeni, precum şi gustul inconfundabil al cafelei Jacobs diferenţiază acest produs de celelalte variante similare de pe piaţă. Cercetările efectuate de GFK România arată că 71% dintre consumatorii români consideră marca de cafea Jacobs ca fiind de cea mai înaltă calitate”, declară Cristina Radu, Senior Brand Manager Cafea.

Noul produs Jacobs Ice Coffee se adresează atât persoanelor dinamice, cu stil de viaţă activ, cărora le este necesar efectul energizant al cafelei, cât şi persoanelor care doresc pur şi simplu să savureze o cafea delicioasă şi răcoroasă pe timpul verii. Cu noul Ice Coffee de la Jacobs, pentru doar 5.000 de lei, consumatorii pot regăsi acum gustul unic al cafelei Jacobs într-o combinaţie delicioasă cu zahar şi lapte, şi în varianta rece, de vară.

Produsul va fi susţinut printr-un mix de comunicare mass-media, care include campanie TV, panotaj stradal, presă, campanie completată de activităţi de promovare la nivelul magazinelor.

„Campania media îşi propune comunicarea aceluiaşi mesaj al mărcii Jacobs în contextul noului segment creat. Jacobs Ice Coffee îţi oferă acum acelaşi gust unic al cafelei Jacobs într-o nouă variantă, destinată consumului pe timp de vară. Mesajul completează campaniile de comunicare Jacobs, punând accentul pe calitatea superioară şi gustul inconfundabil - atribute care diferenţiază marca Jacobs de celelate produse similare”, adaugă Cristina Radu.

Piaţa de specialităţi de cafea a crescut în primele patru luni ale anului 2005 cu 48% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, conform rapoartelor AC Nielsen. Creşterea semnificativă se datorează dezvoltării rapide a sub-segmentului de produse 3 în 1. Dezvoltarea pieţei de specialităţi de cafea este direct determinată de inovaţiile şi noutăţile lansate. Astfel, lansarea noului sub-segment de mixuri pe bază de cafea pentru obţinerea de băuturi reci va continua să genereze creşterea consumului în cadrul acestei pieţe.

Despre Prais Corporate Communications

Kraft Foods România este o filială a Kraft Foods Inc., a doua mare companie din lume din domeniul produselor alimentare. Kraft Foods comercializează, în peste 150 de ţări, mărci de renume internaţional, cum ar fi: cafeaua Jacobs şi Maxwell House, brânza Kraft, biscuiţii Nabisco, crema de brânză Philadelphia, preparatele de carne Oscar Mayer şi cerealele Post.
Pentru informaţii suplimentare:
Prais Corporate Communications
Telefon: +40(21)317.53.39, 317.53.40, 316.82.04
Fax: +40(21)316.81.90

E-mail: prais@prais.ro