Quadrant Amroq Beverages, 64% creştere a cifrei de afaceri

BUCURESTI - 24 octombrie 2005

Comunicat tip General in Afaceri

Compania Quadrant Amroq Beverages (QAB) a înregistrat în trimestrul al treilea al anului 2005 o creştere de 64% a cifrei de afaceri faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

„Inovaţia şi spiritul de învingător ale echipei QAB caracterizează tot ceea ce facem. Ne bucurăm că investiţiile noastre răspund preferinţelor manifestate de consumatorii noştri”, declară Eusediu Margasoiu, Director Marketing şi Comunicare, Quadrant Amroq Beverages.

Factorii care au contribuit substanţial la această evoluţie sunt investiţiile importante din acest an în mărcile companiei, susţinute îndeaproape de forţa de vânzări şi de întreaga echipă a QAB. În acest context al performanţei, QAB a fost premiată de PepsiCo Internaţional pentru cea mai bună echipă de vânzări din Europa în 2004, iar în 2005 revista Capital a plasat QAB pe locul 4 în topul celor mai buni 50 angajatori din România.

78% creştere pentru Prigat
Prigat îşi consolidează, în trimestrul al treilea, poziţia de lider pe segmentul băuturilor necarbonatate, cu o creştere de 78% a cifrei de afaceri, comparativ cu trimestrul al treilea al anului 2004. Aceste rezultate se datorează şi lansării Prigat „sleeve” din luna iulie, cu sistemul său suplimentar de asigurare a integrităţii produsului, „temper evidence”.

„Conform Daedalus Consulting, Prigat este brandul lider de piaţă în percepţia consumatorilor: este primul menţionat atunci când aceştia sunt întrebaţi ce brand din categoria de băuturi necarbonatate prezente pe piaţă le vine spontan în minte. Eu cred că acest răspuns arată că am identificat corect actuala tendinţă a pieţei către produse cât mai sănătoase şi că Prigat răspunde acestor preferinţe în creştere. Fiind un produs „fără conservanţi”, Prigat face diferenţa pe piaţă”, declară Daniela Dumitru, Product Manager, Quadrant Amroq Beverages.

66% creştere pentru Pepsi
În cel de-al treilea trimestru al anului, produsele din gama Pepsi prezintă o creştere de 66% a cifrei de afaceri, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Dacă pentru Pepsi Cola tradiţională creşterea cifrei de afaceri este de 67%, pentru produsele fără zahăr (Pepsi Light, Pepsi Max, Pepsi Twist Light Lemon) aceasta este de 79%.

Creşterea Pepsi din această perioadă a fost susţinută şi de campaniile desfăşurate pentru promovarea unor produse precum Pepsi Twist Light Lemon. Acestea răspund preferinţelor consumatorilor atât pentru produse cu conţinut scăzut de calorii (segment pentru care Canadean previziona pentru acest an o creştere totala a pietei de 17%), precum şi pentru produse cu gust răcoritor.

57% creştere pentru Lipton Ice Tea
Lipton Ice Tea este unul dintre jucătorii importanţi pe segmentul ice tea, cu o creştere a cifrei de afaceri de 57% în al treilea trimestru al anului 2005, faţă de perioada similară din 2004.

50% creştere pentru 7UP
Pentru trimestrul al treilea, 7UP raportează o creştere de 50% a cifrei de afaceri pentru produsele light (7UP Light) şi o creştere de 49% a cifrei de afaceri pentru 7UP şi 7UP Ice.

Despre Prais Corporate Communications

Compania Quadrant Amroq Beverages (QAB) este unul dintre cei mai mari investitori americani din România, îmbuteliatorul autorizat şi distribuitorul Pepsi, Prigat, Lipton Ice Tea şi Roua Munţilor pentru România şi Republica Moldova.

QAB a intrat pe piaţa băuturilor răcoritoare din România în 1991, prin îmbutelierea şi distribuţia produselor din portofoliul PepsiCo. În 1992, compania a inaugurat prima linie de îmbuteliere PET din ţară, pentru sticla de Pepsi de 1,5 l, iar în anul 1993, QAB a lansat prima băutură necarbonatată produsă în România: Prigat.

PRAIS Corporate Communications
Telefon: 021-317.53.39, 021-317.53.40
Fax: 021-316.81.90

E-mail: prais@prais.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/prais-corporate-communications/quadrant-amroq-beverages64-crestere-a-cifrei-de-afaceri