GamesLine.ro se relanseaza dupa 2 ani pe o noua platforma e-commerce!

BUCURESTI - 3 aprilie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, IT&C, Internet

Cu 2 saptamani inainte de implinirea a 2 ani de existenta, magazinul online de jocuri GamesLine .ro isi lanseaza noul website. Acum ruleaza pe o platforma e-commerce creata de Silkweb, o companie ce ofera solutii personalizate.
Proiectul se bazeaza pe criteriile de jurizare ale Galei Premiilor eCommerce si ofera clientilor o experienta de cumparare mult mai facila, cu optiuni noi si informatii complete.

GamesLine-2 ani

GamesLine-2 ani

Dupa ce a castigat 2 ani la rand locul I la categoria IT&C in cadrul GPeC cu platforma oferita de RO Magazine, GamesLine.ro a decis sa imbunatateasca si mai mult serviciile oferite printr-o platforma personalizata atat dupa criteriile Trusted si GpeC 2011 cat si dupa cerintele clientilor, astfel incepand din 22 martie aspectul si functionalitatile magazinului vor purta marca Silkweb.

Multe dintre optiunile versiunii precedente a website-ului vor fi pastrate, insa vor exista imbunatatiri semnificative in procesul de comanda, promovarea ofertelor si comunicarea cu clientii. Acestia vor putea profita de reduceri speciale gen Groupon prin intermediul widgetului "Oferta zilei" ce prezinta produse cu discounturi foarte mari dar care pot fi achizitionate intr-un timp limitat. Un alt plus este si sistemul de rating al produselor. Daca pana acum clientii isi exprimau opinia doar printr-un comentariu, in sistemul nou vor putea sa noteze fiecare produs cu stelute de la 1 la 5, iar fiecare review va putea fi votat la randul lui in functie de relevanta.

De asemenea, filtrele de cautare avansata de pe homepage si din pagina de categorie sunt mult evoluate comparativ cu versiunea anterioara. Alte imbunatatiri de mentionat sunt istoricul detaliat al comenzilor din contul clientului si salvarea produselor intr-un wishlist, sistemul de comanda rapida care s-a simplificat cu mult fata de varianta de dinainte a magazinului si optiunile de sharing si recomandare prin mail.

"Noua platforma reprezinta un avantaj, atat pentru clienti cat si pentru noi. S-a lucrat foarte mult pe SEO si pe elementele de marketing dar crearea unei interfete prietenoase pentru utilizatori a reprezentat principalul obiectiv. Acestia pot gasi usor orice tip de joc, indiferent de platforma sau gen, au module separate pentru reduceri sau precomanda si pot vedea oricand cele mai vandute produse, pe homepage, la sectiunea “jocuri de top”. Pagina produsului este simpla dar are toate detaliile necesare, de la descriere si pret pana la informatii legate de livrare sau cerinte de sistem. Clientul gaseste aici orice informatie fundamentala pentru decizia de cumparare fara a fi nevoit sa se documenteze in alta parte. Ne-am gandit la o platforma simpla care sa cuprinda toate optiunile cautate de clienti intr-un magazin online. Cei de la Silkweb au lucrat pornind de la acest concept, iar rezultatul este peste asteptari." declara managerul magazinului, Eduard Tecsan.

Taguri: topjocuriofertegameslineplatforma