Invazia tricourilor si accesoriilor licentiate Blizzard pe GamesLine.ro

BUCURESTI - 20 august 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in IT&C, Tehnologie

Pentru jucatorii inraiti, GamesLine .ro si-a extins portofoliul de produse cu peste 70 de modele de tricouri si accesorii de gaming, inedite si atractive, licentiate Activision Blizzard, Ubisoft, LucasArts.

Magazin online GamesLine.ro

Magazin online GamesLine.ro

Magazinul distribuie online, pe langa jocurile video, accesorii care se disting prin inovatie, eleganta si design, fiind confectionate din materiale de calitate. Tricourile originale si accesoriile Diablo 3, Assassin's Creed, World Of Warcraft, Minecraft, Angry Birds, Battlefield 3 provoaca valuri in randurile gamerilor de top.

Item-urile tematice sunt fun si creeaza valoare in mediul jucatorilor prin simpla lor prezenta. Fie ca se refera la jucarii gen Action Figures ori alte articole din garderoba unui gamer (tricouri, brelocuri, sepci, curele, genti etc) ne referim la pasiune conturata prin calitate, durabilitate si aspect.

Adaptarea la cerintele clientilor implica extinderea gamei de produse. Astfel, magazinul ofera iubitorilor de jocuri noi o multime de articole de gaming, cu peste 40 de modele de tricouri originale pregatite sa satisfaca si cele mai pretentioase gusturi dar si alte 30 de accesorii surprinzatoare cu desene inspirate din jocuri actuale si multe alte nebunii care deja i-au fermecat pe gameri.

Fiind un jucator pe piata comertului online din Romania, extinderea catalogului de produse cu articole originale personalizate de gaming ofera posibilitatea de a sublinia importanta consumatorilor in perspectiva noastra. Provocarea determinata de clienti de a gasi cat mai multe produse de gaming in acelasi magazin, ii atrage in numar cu 15% mai mare si marcheaza o crestere a vanzarilor cu peste 20% fata de lunile iunie-iulie 2011, chiar si in aceasta perioada de criza economica.” a declarat Edi Tecsan, Project Manager GamesLine.ro.

Incepand din aceasta toamna, GamesLine.ro si-a propus urmeze sa trendul dat de gameri, astfel ca se prognozeaza o crestere a vanzarilor cu 20%. Perspectivele pozitive sunt confirmate de evolutia numarului de comenzi actuale. In fiecare zi peste 30 de tricouri originale si alte 20 de accesorii ajung in diferite colturi alte tarii, care se reunesc mai tarziu, online, in campaniile multiplayer.