Targul International de Vinuri si Bauturi Spirtoase VINEXPO

Locul desfasurarii: World Trade Plaza, Hotel Sofitel

Organizator: Proactive Business Communication

Targul International de Vinuri si Bauturi Spirtoase VINEXPO

Prima editie a Târgului Internaţional de Vinuri si Bauturi Spirtoase “VINEXPO” isi propune sa se impuna ca principalul eveniment de profil al toamnei 2009.
Gazduit de World Trade Plaza, Hotel Sofitel din Bucuresti intre 2 si 4 octombrie 2009, VINEXPO va reuni, principalii producatori, distribuitori si importatori de vinuri si bauturi spirtoase din Romania si din strainatate. Totodata, targul se adreseaza si segmentului de producatori de energizante si racoritoare - apa minerala, sucuri.
VINEXPO BUCURESTI 2009 va oferi o imagine de ansamblu asupra sortimentelor de vin si bauturi spirtoase existente pe piata nationala si internationala, dar va contribui si la promovarea sortimentelor de bauturi din productia autohtona.
Expozitia va veni in sprijinul angrosistilor, retailistilor, somelierilor si a celor care doresc sa se bucure de savoarea vinurilor nobile. Vizitatorii vor avea parte, pe langa informatii si recomandari direct de la producatori si de degustari ale soiurilor de vin prezente la targ.
VINEXPO 2009 va fi deschis publicului larg timp de 3 zile, după programul: vineri, 2 octombrie si sambata, 3 septembrie, intre orele 10.00-19.00, iar duminică, 13 septembrie, intre orele 10.00-16.00.
Detalii referitoare la eveniment sau înscrieri puteţi găsi la adresa de internet: www.vinexpo.ro.

Organizatorul evenimentului este compania de PR Proactive Business Communication cu experienta de peste 3 ani in domeniul targurilor si expozitiilor. Evenimentul este organizat cu sprijinul agentiei de publicitate Adveritas.


Angelica Iva - ProActive Business Communication
Tel: 021 230 21 92
Fax: 021.2314147

Despre PROACTIVE BUSINESS COMMUNICATION

Companiile ProActive Business Communication si Plus Media sunt doua agentii de Relatii Publice si Consultanta ce ofera clientilor sai servicii integrate de consultanta in comunicare organizationala si imagine de firma, comunicare interna, relatia cu mass-media, gestionare situatii de criza, dezvoltare de strategii de comunicare, audit de comunicare, crearea si implementarea de campanii si programe de responsabilitate sociala, training pentru companii. In portofoliul celor doua agentii se afla de asemeni organizarea de evenimente speciale, de la targuri si expozitii, pana la organizarea de workshopuri, seminarii , conferinte de presa, lansari de produse si evenimente de promovare.

Participare: Intrare libera