ARCHIBUS lansează în premieră două noi aplicaţii care completează sistemul integrat de gestionare a resurselor unei companii.

BUCURESTI - 6 august 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Soluţia de Management al Infrastructurii şi Facility Management realizată de ARCHIBUS şi implementată de ARCHIBUS Solution Center – România îşi extinde componenta de aplicaţii online prin două noi aplicaţii web-based, Service Desk şi On Demand Work

ARCHIBUS lansează în premieră două noi aplicaţii care completează sistemul integrat de gestionare a resurselor unei companii.


ARCHIBUS Service Desk este o aplicaţie care eficientizează derularea proceselor frecvent utilizate în cadrul unei companii, cum ar fi cele de mentenanţă, rezervare a sălilor de şedinţe, project management sau relocări de active fixe şi personal. Aplicaţia permite definirea unor fluxuri de lucru (workflow) pe baza unor SLA-uri (Service Level Agreements) prin care cererile sunt direcţionate, aprobate şi monitorizate de la data apariţiei şi până la finalizare.
On Demand Work, o aplicaţie web-based de gestionare a cererilor şi intervenţiilor, vine în completarea aplicaţiei Service Desk şi facilitează gestionarea proceselor de mentenanţă complexe. Este ideală pentru a menţine controlul atunci când o companie are nevoie să planifice şi să urmărească o gamă largă de funcţii de management al mentenanţei.

Principalele beneficii pe care le aduc aceste noi aplicaţii sunt:

-Eficientizarea fluxului de cereri pentru toate serviciile organizaţiei inclusiv intervenţiile, prin formulare de comandă şi feedback automat al procesului, notificări pre-definite ale schimbărilor de status şi multe altele.
-Reducerea costurilor operaţionale şi administrative prin organizarea unui flux de tip self-service.
-Creşterea eficienţei operaţionale prin impunerea unor reglementări de tip SLA care controlează disponibilitatea şi accesul la resurse.
-Îmbunătăţirea procesului de măsurare şi analiză a performanţei precum şi gradul de satisfacţie a clienţilor.

Aceste noi aplicaţii sunt disponibile în cadrul solutiei de Management al Infrastructurii şi Facility Management ARCHIBUS şi pot fi integrate într-un sistem personalizat de management al infrastructurii, în funcţie de nevoile specifice şi activitatea proprie fiecărei companii, analizate în prealabil de către specialiştii ARCHIBUS.

Despre Prodigy


ARCHIBUS, Inc. este lider mondial în domeniul soluţiilor şi serviciilor de Managementul Infrastructurii şi Facilities Management. Sistemul este folosit de 4 milioane de utilizatori din întreaga lume, optimizând administrarea a mai mult de 5 milioane de proprietăţi şi economisind pentru companiile care îl folosesc peste 100 miliarde $ anual.

ARCHIBUS este disponibil în peste 100 de ţări, fiind susţinut de o reţea de peste 1600 de profesionişti în managementul infrastructurii iar şi în România este prezent prin intermediul reprezentanţei oficiale a producătorului american la Bucureşti – ARCHIBUS Solution Centers - Romania, înfiinţată în 2007.

Printre clienţii internaţionali ai ARCHIBUS se numără nume precum: ABN AMRO Bank, American Express, Google, GlaxoSmithKline, Hewlett-Packard, NASA, Procter & Gamble, Philip Morris International, Societe Generale şi mulţi alţii.

Aela Cotabita - 242 50 95
aela.cotabita@godmother.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/prodigy/archibus-lanseaza-in-premiera-doua-noi-aplicatii-care-completeaza-sistemul-integrat-de-gestionare-a-resurselor-unei-companii-