Godmother a furnizat indiciile pentru dezlegarea misterului Midocar Vitan

BUCURESTI - 4 noiembrie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Conceptul de “Detective story” a fost folosit în toate elementele campaniei de promovare a deschiderii noului showroom al distribuitorului bucureştean.

Godmother a furnizat indiciile pentru dezlegarea misterului Midocar Vitan


“Colaborăm cu Midocar de peste 6 ani iar această campanie a fost ocazia de a prezenta o noua etapă în dezvoltarea lor într-un mod inedit, prin accentuarea elementelor de mister şi a suspansului care inconjoară orice nouă lansare de pe piaţă.” a declarat Valentin Văcăruş, Managing Director Godmother

Campania de comunicare s-a desfăşurat în Bucureşti în perioada septembrie – octombrie 2008 şi a folosit un mix de canale de comunicare: radio, presă auto, direct mailing către clienţii Midocar, distribuire de flyere, campanie online de bannere şi proiecte speciale şi a inclus, de asemenea, un eveniment special de lansare, la care au participat peste 300 de invitaţi.

” De la radio si aparitiile din presă până la campania online, abordarea aleasă a fost furnizarea de indicii cu ajutorul cărora potenţialii clienţi să descopere pincipalele atu-uri ale noului Midocar Vitan” a adăugat Ana Negoiţă, Creative Director Godmother

Conceptul campaniei, “Detective story”, a fost realizat de către o echipă de creaţie Godmother formată din Ana Negoiţă – Creative Director, Robert Şopârlache –Art Director, Mihaela Brebenel – copywriter, Gabi Niculae – Grafic Designer.şi a fost declinat pe toate canalele de comunicare sub sloganul “Urmele duc la noul showroom Midocar Vitan”.

Un moment important al campaniei de comunicare a fost evenimentul de lansare al noului showroom Midocar Vitan, care a avut loc la începutul lunii octombrie 2008. La această lansare au participat peste 300 de invitaţi, atât parteneri cât şi clienţi ai Midocar şi a reprezentat o premieră în sine, fiind prima deschidere simultană a unor showroom-uri Volkswagen şi Audi pentru distribuitorul bucureştean.

“Conceptul evenimentului a respectat conceptul general al campaniei, însă, pentru a sublinia valorile celor două branduri comercializate de către Midocar, a fost implementat diferit în cele două showroom-uri: dinamismul şi voia bună au fost elementele centrale pentru Volkswagen în timp ce pentru showroom-ul Audi valorile scoase în evidenţă au fost stilul şi eleganţa.” a mai declarat Valentin Văcăruş.

Campania de promovare a noului showroom Midocar va continua în Bucureşti până la finalul lunii noiembrie 2008 prin apariţii media, difuzarea de spoturi radio şi campania online.

Echipa responsabilă de realizarea acestei campanii a fost compusă, din partea Midocar de: Alexandru Blănaru – PR&Marketing Manager, Ioana Burcescu – Reprezentant Marketing şi Oana Szabo – Reprezentant Marketing iar din partea Godmother din:Valentin Văcăruş – Managing Director, Ana Negoiţă - Creative Director, Robert Şopârlache - Art Director, Mihaela Brebenel – copywriter, Gabi Niculae – Grafic Designer şi Gina Ioniţă – Account Manager.

Despre Prodigy


Înfiinţat în 1992, Midocar a fost primul dealer Volkswagen de pe piaţa românească şi a comercializat, în această perioadă, peste 8.500 de autovehicule.
Activitatea Midocar pe piaţă a fost marcată de o dezvoltare constantă a serviciilor şi a business-ului ca întreg, continuată şi în prezent prin deschiderea unui nou showroom în zona de Est a Capitalei – Midocar Vitan în 2008 şi a primului showroom Midocar în afara Bucureştiului, prognozată pentru 2009, la Buzău.
Pentru finalul lui 2008 Midocar estimează o cifră de afaceri de circa 39 milioane Euro, din care 6 milioane vor fi realizate de către noul showroom Midocar Vitan din Capitală iar pentru 2009 o creştere a cifrei de afaceri până la 56,67 milioane de euro, susţinută şi de activitatea showroom-ului de la Buzău.

Godmother este o agenţie innovative 100% românească, lansată în aprilie 2008 ca urmare a rebranding-ului şi repoziţionării agenţiei independente Speed Promotion, cu o activitate de 11 ani pe piaţă.
Printre cei mai importanţi clienţi ai Godmother se numără nume precum: Forever Living Products, Midocar, Biro Media Trading, Agip, Energy Holding, Agricover, COS, Arsis, Case Utilaje şi A&D Pharma, Distrigaz Sud.


Aela Cotabita - 021 242 50 95

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/prodigy/godmother-a-furnizat-indiciile-pentru-dezlegarea-misterului-midocar-vitan