Editura Publica prezintă cartea Branduri Senzoriale semnată de Martin Lindstrom

BUCURESTI - 1 iunie 2009

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Editura Publica aduce pe piaţă cartea Branduri Senzoriale semnată de Martin Lindstrom, “futuristul mondial al brandurilor”, cum l-a denumit BBC.

Activitatea lui Lindstrom a fost salutată de Washington Post, USA Today, Fast Company precum şi de multe alte publicaţii internaţionale de specialiate.

Wall Street Journal clasează cartea sa - Branduri Senzoriale - în cele mai bune 5 cărţi de marketing publicate vreodată, iar TIME îl nominalizează în topul celor mai influente 100 de personalităţi ale anului 2009.

Philip Kotler explică foarte clar mesajul lui Lindstrom:
“Brandurile distinctive trebuie să fie suficient de puternice încât să transmită o experienţă senzorială completă. Cu alte cuvinte, într-o reclamă, nu este suficient să prezinţi un produs sau serviciu doar din punct de vedere vizual … combinaţia dintre stimulii audio şi cei vizuali va avea un impact de tipul 2+2=5!”
“Branduri senzoriale este un punct de reper. Un titlu care explică cum survine succesul în companiile care integrează cele 5 simţuri: tactil, gustativ, olfactiv, vizual şi auditiv. Această carte va transforma felul în care oamenii din marketing abordează conceptul de branding.” a declarat Bogdan Ungureanu, directorul executiv al editurii Publica.

Bazată pe cel mai mare studiu efectuat vreodată, realizat împreună cu celebra agenţie Millward Brown, această lucrare dovedeşte prin exemple validate impactul pe care îl au cele 5 simţuri implicate în procesul de creare a unui brand. Totodată, Lindstrom explică cei 6 paşi inovatori pe care trebuie să-i urmăriţi pe parcursul procesului de construire a unei mărci. Rezultatul: un brand al secolului 21.

“O carte unică, pe care o recomandăm cu tărie tuturor celor care lucrează sau sunt pasionaţi de domenii precum marketing sau branding. Conţinutul acestei cărţi va fi o sursă importantă de inspiraţie”, a adăugat Ungureanu.


Editura Publica pregăteşte o colecţie de leadership.

Leadership-ul este una din temele zilelor noastre. Corporaţiile, firmele mai mici cu afaceri de succes, indivizi cu profesii variate şi aflaţi în diverse stadii ale carierei, toţi îşi doresc să înţeleagă leadershipul şi să ajungă la beneficiile pe care acesta le presupune.
Această colecţie va apărea în a doua jumătate a anului şi include nume precum Gary Hamel, John Kotter, Warren Bennis, C.K. Prahalad sau Lynda Gratton.

* * *

Despre Publica

Portofoliul editurii Publica conţine în prezent 32 de cărţi. Ultimele apariţii sunt : “Screw it, let’s do it - Lecţii din şcoala vieţii” de Richard Branson şi “Întoarcerea economiei declinului şi criza din 2008” scrisă de lauretul premiului Nobel pentru economie din anul 2008, Paul Krugman. În pregătire: “Brand You 50” de Tom Peters.

Ana Balan
PR Manager
(+4021 231 52 18, +40730 639 045)
ana.balan@publica.ro
blog.publica.ro
www.publica.ro
ana.balan@publica.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/publica/editura-publica-prezinta-cartea-branduri-senzoriale-semnata-de-martin-lindstrom