Dom Perignon White Gold Jeroboam

BUCURESTI - 15 iulie 2008

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Una dintre cele mai scumpe sampanii din lume si cu siguranta cea mai scumpa din Romania, bautura emblematica a starurilor, Dom Perignon White Gold Jeroboam a fost lansat sambata, pe 12 iulie in clubul Bamboo, din statiunea Mamaia.

O imbinare a senzualitatii si a sublimului in materie de sampanie, Dom Perignon White Gold Jeroboam reprezinta marca rafinamentului, elegantei si luxului. Designul sticlei evoca o rochie haute couture ce aluneca eteric, pe covorul rosu. Drapata in aur alb, purtand scutul emblematic al Dom Perignon, sticla a fost achizitionata contra sumei de 15.000 de euro, de catre tanarul om de afaceri Ciprian Gheorghe. Luxul, muzica buna, distractia si atmosfera de mii de euro au purtat marca Dom Perignon. La toate acestea, pentru ca brandul nu se dezminte, fiecarui cumparator al unei sticle din gama Dom Perignon i-a fost pus la dispozitie serviciul limodrive oferit de catre Mercedes Benz.

Evenimentul a fost unul inedit, atat in ceea ce priveste sticla de sampanie imbracata in aur alb, cat şi atmosfera si numele sonore prezente la eveniment. Momentul dezvaluirii sticlei de Dom Perignon White Jeroboam a reprezentat punctul culminant dintr-un show creat special pentru acest eveniment, semnat de catre Catalin Botezatu.


Despre QB Promotion

Această sticla este mai mult decat un statut, este un simbol al calitatii, al rafinamentului si al bunului gust.
Dom Perignon este bautura care poate face trecerea in acea dimensiune a luxului care este absolut exceptionala – luxul in cea mai pura forma, sclipitor ca cea mai superba bijuterie.


Ana Maria Ifteni – Account executive
Str. Putul lui Zamfir nr. 17, Sector 1, BUCURESTI
Mobil: 0730.017.336
ana.ifteni@qbpromotion.ro