Sa-ti fie casa casa, Sa-ti fie masa masa!

BUCURESTI - 15 noiembrie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

…iată o urare ce vine de la DERO Surf, chiar la fix pentru perioada sărbătorilor de iarnă.
DERO ştie că de sărbători fiecare femeie doreşte să petreacă mai puţin timp cu spălatul rufelor şi mai mult alături de familie,
aşa că vine în ajutorul doamnelor: scoate cele mai frecvente 99 de pete (lista de pe spatele pachetului începe chiar cu pete frecvente iarna…)
şi aduce cadouri tradiţional româneşti celor ce vor câştiga la promoţia “Să-ţi fie casa casă, Să-ti fie masa masă!": 39 de frigidere pline cu bunătăţi de sezon (slănină, şunculiţă, ciolan afumat, cârnaţi de casă, murături şi vin), 99 de damigene pline “ochi” cu 10 litri de vin roşu şi MARELE PREMIU: o casă în Bucureşti, în care te poţi muta imediat!

Sa-ti fie casa casa, Sa-ti fie masa masa!

În perioada 21 octombrie – 30 decembrie 2005, orice pachet de Dero ediţie specială de sărbători oferă o şansă de câştig; detaliile de participare se găsesc pe spatele pachetului şi sunt foarte simple:
o ştampilă “Dero îţi promite şi se ţine de cuvânt” decupată de pe faţa pachetului, plus datele personale şi textul de acord decupat de pe spatele pachetului se trimit la OP 39-CP 99.
Tragerile la sorţi pentru frigidere şi damigene sunt săptămânale, iar fericiţii câştigători le vor primi acasă înainte de Crăciun. Tragerea la sorţi pentru marele premiu va avea loc pe 11 ianuarie 2006.
Dero va face publică lista completă a câştigătorilor în „Libertatea de duminică” din 16 ianuarie 2006.
Promoţia va beneficia de susţinere media (TV, presă, panotaj stradal) şi în magazine.

Despre QUAL-COM PR

Echipa ce a contribuit la promoţia DERO “Să-ţi fie casa casă, Să-ţi fie masa masă!":
*Unilever: Oana Davidoglu (brand manager Dero), Gabriel Predescu (asistent brand manager Dero)
*agenţii de creaţie: Engines (Ciprian Gogoaşă), Friends (Ioana Druta, Felicia Bolboceanu).
*agenţia de PR: Qual-Com PR (Cristina Udrescu)

Qual-Com PR
office@qual-comm.ro