Communication over the Telephone. Curs deschis cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor). 16 aprilie

BUCURESTI - 20 martie 2007

Comunicat tip General in IT&C

In urma acestui program participantii isi vor imbunatatii abilitatile de comunicare la telefon dezvoltandu-si acele competente necesare pentru a crea o relatie de tip “Business Friendly”. De asemenea, ei vor invata cum sa creeze o prima impresie calda si prietenoasa, sa foloseasca corect numele clientului, sa puna un apel in asteptare intr-o maniera profesionista, sa obtina toate informatiile de la un apelant, sa transfere apelurile in mod eficient, sa ofere asistenta cand cel apelat nu este disponibil si nu in ultimul rand, sa emane incredere la fiecare apel.

Marea majoritate a oamenilor vorbesc la telefon. Este ceva firesc, cu care ne-am obisnuit. Daca insa, persoanele cu care vorbesti la telefon sunt clientii sau potentialii clienti ai companiei pe care o reprezinti - acest program este pentru tine!

Cursul deschis Communication over the Telephone se adreseaza tuturor persoanelor care folosesc telefonul ca instrument de business.

Din agenda:
•„De la taios la politicos”
•Elementele comunicarii la telefon
•Ce este relatia tip 'Business Friendly' in Customer Service?
•Cele cinci principii ale conceptului 'Business Friendly'
•Zece tehnici care cresc eficienta in primirea, rezolvarea si redirectionarea apelurilor telefonice
•Cele trei parti ale salutului de intampinare la telefon si scopul lor
•Concluzii si Plan de actiune.

Nu este necesara o pregatire anterioara specifica pentru intelegerea conceptelor predate si exemplificate.

Data: 16 aprilie (9.00-17.00)
Locatia: Novotel Bucarest City Centre
Tarif: 329 Euro/participant (+TVA)
Trainer: Bogdan Grosu


Telephone Doctor a fost infiintata in 1983 de catre Nancy Friedman iar de atunci a pregatit in domeniul Customer Service angajatii a peste 20.000 de companii din intreaga lume. Programele si instrumentele de training au fost traduse in peste 14 limbi astfel incat peste un milion de oameni au fost pregatiti de catre Telephone Doctor. În Romania participa lunar la programele Telephone Doctor in medie 150 de angajati ai unor companii de renume la nivel national si international.


Bogdan Grosu si-a legat cea mai mare parte a carierei profesionale de domeniul interactiunii cu clientii la orice nivel. Activand in cadrul uneia din cele mai mari companii multinationale din domeniul telecomunicatiilor, a dezvoltat si sustinut programe de training pentru relatii cu clientii, vanzare la telefon si colectare de debite. Experienta practica in customer service de peste 5 ani il recomanda ca fiind un bun trainer, dubland in cadrul sesiunilor sale, know how-ul de o foarte buna calitate cu exemple relevante.


***
Alte cursuri Qualians in aceeasi categorie:
Customer Service, 27 aprilie
TeleSales, 4-5 iunie

Despre Qualians

Calendarul complet si detaliile cursurilor deschise: www.qualians.com.

Pentru inscrieri si detalii va stam cu placere la dispozitie.
Telefon: 021 327 08 95
Fax: 021 327 08 40
e-mail: office@qualians.com
www.qualians.com

office@qualians.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/qualians/communication-over-the-telephone-curs-deschis-cu-bogdan-grosu-telephone-doctor-16-aprilie7