Curs deschis de ADVERTISING RESEARCH cu DAN PETRE (D&D Research)

BUCURESTI - 5 octombrie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Seminarul propune clarificarea conceptelor din research, de la definirea si perspectivele acestui domeniu pana la pasii pe care ii presupune un proiect de cercetare pentru realizarea unei campanii de advertising. Modul de abordare a sesiunii presupune atat o dimensiune teoretica (predare) cat si practica (studii de caz + aplicatii), transformand ziua de training intr-o experienta de invatare cu aplicabilitate practica imediata.

Data fiind natura intensiva a abordarii acestui training si pentru a facilita asimilarea mai profunda a temelor abordate, este important ca participantii sa aiba cunostinte de marketing, advertising si/sau sociologie.

Din agenda:
• Concepte fundamentale si paradigme. Aspecte metodologice.
• Cantitativ, calitativ si integrat.
• Locul si rolul research-ului in economia unei campanii de advertising.
• Cercetarea cantitativa pentru advertising: Principii; Tipologii. Exemple si studii de caz; Aplicatie.
• Cercetarea calitativa pentru advertising: Principii; Tipologii. Exemple si studii de caz; Aplicatie.
• Cercetarea integrata pentru advertising: Principii; Tipologii. Exemple si studii de caz; Aplicatie.
• Tendinte recente in cercetarea pentru advertising. Creative research: Principii; Tipologii. Exemple si studii de caz; Aplicatie.

Data: 10 noiembrie
Locatia: Novotel Bucarest City Centre


DAN PETRE este doctor in Stiinte ale Comunicarii. In prezent este partener si director al departamentului de Cercetare Calitativa al D&D Research. Este conf. dr. si preda cursuri de Publicitate si Comunicare in cadrul Master-ului de Publicitate din cadrul Facultatii de Comunicare si relatii Publice din cadrul SNSPA. D&D Research a desfasurat numeroase proiecte de cercetare pentru clientii sai, printre care amintim: Altex, Aviva, Brandient, Credisson, Dunlop - Goodyear Romania, Heidi, Lafarge Romcim Romania, Leo Burnett and Target, Mindshare, Nestle Romania, Ogilvy & Mather, Philip Morris Romania, Romanian Think Tank, RAAA – Romanian Association of Advertising Agencies, Scala Thompson Romania, Starcom, Whiteland Distributions.


Calendarul complet si detaliile cursurilor deschise: www.qualians.com

Despre Qualians

Pentru inscrieri si detalii va stam cu placere la dispozitie.
Ana-Maria Gheorghe
Project Coordinator,
QUALIANS

telefon: 327 08 39
ana.gheorghe@qualians.com
www.qualians.com
ana.gheorghe@qualians.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/qualians/curs-deschis-de-advertising-research-cu-dan-petre-dd-research