Training "Branding & Advertising" cu Aneta Bogdan (Brandient)

Locul desfasurarii: Novotel Bucarest City Centre

Organizator: Qualians

În afaceri, ca şi în viaţă, dacă răspunsurile definitive mai pot astepta, pentru întrebările corecte nu e niciodată prea devreme. Pentru a nu fi sub control ci în control, orice activitate care interacţionează cu o audienţă externă trebuie să-şi abordeze corect identitatea încă de la primii paşi. Şi apoi să construiască într-un mod consistent în jurul acesteia. Brandingul este, mai presus de zgomotul pe care îl generează, unul dintre cele mai moderne (şi indispensabile) instrumente ale managementului timpurilor noastre, iar pentru industria bunurilor de larg consum - advertisingul e considerat principalul instrument de consolidare a brandului.

Auditoriu:
Acest modul se adresează managerilor middle & top din companiile locale şi multinaţionale, specialiştilor şi directorilor de strategie, marketing şi comunicare, antreprenorilor şi în general celor care doresc să înteleagă şi să-şi clarifice conceptele de branding şi advertising şi să le aplice cât mai eficient ca soluţie la problemele şi oportunităţile businessului şi organizaţiei în care activează.

Recital dirijat de: Aneta Bogdan, cu acompaniamentul invitaţilor săi

Din repertoriu:
Seminarul îşi propune clarificarea conceptelor de bază în branding & advertising, de la definirea şi perspectivele acestora şi până la paşii pe care îi presupune procesul de (re)construcţie a unui brand. Modul de abordare a sesiunii (predare + studii de caz + discuţii de grup) o transforma într-o intensă experienţă interactivă de învăţare cu aplicabilitate practica imediată. Se vor explora teme cum ar fi: identitatea brandului mai presus de nume şi logo, perspectivele ascunse ale brand equity-ului, instrumentele de folosit în abordarea de brand management, proprietatea intelectuală, strategiile de brand şi legatura acestora cu strategia de business, comunicarea de brand la nivelul campaniilor de imagine & tactice si exprimarea acestora prin vectorii corespunzători fiecărei categorii de produse şi servicii în parte etc. Participanţii vor pleca de la acest curs cu o idee clară despre ce înseamnă brandingul & advertisingul si ce pot acestea să facă pentru cariera lor, pentru afacerea lor, pentru organizaţia lor.


Ana-Maria Gheorghe

Despre QUALIANS

Va invitam sa consultati calendarul cursurilor deschise Qualians din semestrul I 2008:


Categoria MANAGEMENT & LEADERSHIP:
• Communication Skills in 24 martie, 22 mai si 4 iunie cu Dorin Dancu (TMI)
• Time Manager in 28 martie, 19 mai si 7 iulie cu Ciprian Teleman (TMI)
• Business Presentations in 10-11 aprilie cu Florin Enache (TMI)
• Practical Leadership in 17-18 aprilie si 5-6 iunie cu Dorin Dancu (TMI)
• Advanced Business Presentations in 22 aprilie cu Octavian Pantis (TMI)
• Coaching Skills in 23 aprilie si 9 iunie cu Octavian Pantis (TMI)
• Emotional Intelligence in 12 mai si 23 mai cu George Avram (TMI)
• Project Management in 15-16 mai si 27-28 mai cu Florin Enache (TMI)
• Stress Management in 20 mai cu Ciprian Teleman (TMI)
• Change Management in 26 mai cu Florin Enache (TMI)
• Innovation & Creative Thinking in 11 iunie cu Florin Enache (TMI)


Categoria MARKETING, BRANDING & COMMUNICATION:
• Shopper Marketing in 13 mai cu Mona Opran (Saatchi & Saatchi X)
• Brand Equity in Branding Services in 16 mai cu Aneta Bogdan (Brandient)
• Unconventional Advertising in 19 mai cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett)
• Media Communication for Advertisers in 26 mai cu Maria Tudor (Zenith Media)
• Advertising - advanced in 5-6 iunie cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett)
• Brand Equity in Branding Products in 10 iunie cu Aneta Bogdan (Brandient)
• Communication for Managers in 17 iunie cu Sorana Savu & Andrei Savu (Premium Communication)


Categoria HUMAN RESOURCES:
• Performance Management in 7 aprilie cu Ruxandra Stoian si Csaba Gergely (PricewaterhouseCoopers)
• Train the Trainers in 8-9 aprilie, 8-9 mai si 12-13 iunie cu Octavian Pantis (TMI)
• Compensation and Benefits in 14 aprilie cu Ruxandra Stoian (PricewaterhouseCoopers)
• Training & Development in 14 mai cu Csaba Gergely (PricewaterhouseCoopers)


Categoria SALES & NEGOTIATION:
• Key Account Development in 12-13 mai cu Cornel Costea (TACK Training International)
• Profitable Negotiating in 21-22 aprilie si 12-13 iunie cu Cornel Costea (TACK Training International)
• Power Sales in 16 iunie cu Cornel Costea (TACK Training International)


Categoria CUSTOMER SERVICE:
• Customer Service in 10 iunie cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor)
• Communication over the telephone (la cerere) cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor)


Categoria FINANCE & TAX:
• Finance for non-finance (la cerere) cu Sebastian Mocanu (Ernst & Young)
• Tax. Practice & Novelties (la cerere) cu Gabriel Biris (BirisGoran)


Categoria DEFENSIVE DRIVING
• Defensive & advanced driving techniques (la cerere) cu Edwin Keleti & George Grigorescu


Categoria PARENTING:
• Parenting kids 0 - 7 years old (la cerere) cu Otilia Secara
• Parenting youngsters 8 - 18 years old (la cerere) cu Otilia Secara

Participare: Intrare libera