Training Media Communication for Advertisers cu Maria Tudor (Zenith Media). 16 aprilie

BUCURESTI - 19 martie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Modul in care bugetul de media e investit reprezinta o decizie strategica a companiilor. In conditiile in care axioma zice ca 80% din bugetul de publicitate merge catre mass-media iar notorietatea si performantele de marketing si vanzari ale unui brand sunt dependente de modul in care acesta e comunicat, intelegerea procesului media si o eventuala expertiza in domeniu, pot face diferenta intre succes si insucces. Comunicarea media cunoaste nivele de sofisticare neimaginate in urma cu 2 – 3 ani. Si ritmul de crestere este incredibil de rapid.

Cursul deschis Communication Media for Advertisers se adreseaza cu precadere oamenilor de marketing si vanzari dar si managerilor implicati in (sau/si interesati de) procesul media.

Din agenda:
Pe parcursul sesiunii, se vor prezenta cei mai utili termeni din jargonul media, realitati si tendinte ale pietei media actuale dar si modalitati prin care acestea pot fi folosite in campaniile de comunicare. Vor fi discutate principalele componente ale unei strategii media cu directii de implementare si modalitati de evaluare. Agenda mai cuprinde prezentari privind abordarea briefing-ului agentiei, analiza corelatiei dintre investie si rezultate, analiza media din Romania, intre fragmentare (cam nedorita), dar si segmentare/specializare (in principiu cautata), managementul inflatiei de media, ca exercitiu provocator al omului de media

Obiectivele principale ar fi:
•Familiarizarea cu limbajul media,
•Intelegerea pietei si industriei media din Romania, dar si a materialelor media primite (de la agentie),
•Intelegerea rolului media in procesul de marketing si modalitati de a-l imbunatati in vederea obtinerii obiectivelor de business ale companiei.

Sesiunea va fi presarata cu exemple concrete, abordarea fiind pragmatica si la obiect; o sesiune interactiva, deschisa intrebarilor participantilor legate de subiect.
Nu este necesara o pregatire anterioara specifica pentru intelegerea conceptelor predate si exemplificate.

Data: 16 aprilie (9.00-17.00)
Locatia: Novotel Bucarest City Centre
Tarif: 329 Euro/participant (+TVA)
Trainer: Maria Tudor


Maria Tudor aduce 12 ani de experienta media si publicitate, inceputa la Bates Saatchi & Saatchi (la acea vreme, agentia de publicitate numarul 1 in Romania) ca junior intr-un department media in formare. In mai putin de 1 an de zile, Maria isi asuma dezvoltarea departamentului iar la inceputul anului 2000 lansarea agentiei de comunicare media Zenith Media. Astazi, Zenith Media este in mod incontestabil, una dintre cele mai bune si puternice agentii din Romania, cu un portofoliu echilibrat de clienti cu nume mari, care beneficiaza de serviciile consolidate de planificare, cumparare si consultanta media.
Maria e absolventa a Facultatii de Automatica si Calculatoare din Bucuresti si de EMBA - Asebuss, generatia 1999. Un om complet de comunicare, o combinatie de experienta si cunostinte teoretice, de competente strategice dar si abilitati de negocieri.

***
Alte cursuri Qualians in categoria Marketing, Branding & Communication:
Brand Equity in Branding Services cu Aneta Bogdan (Brandient) – 16 martie,
Advertising – Advanced cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett) – 23-24 aprilie,
Identity as a Business Tool cu Cristian ’Kit’ Paul (Brandient) – 14 mai,
Communication for Communicators cu Sorana si Andrei Savu (Premium Communication) – 22-23 mai,
Brand Equity in Branding Products cu Aneta Bogdan (Brandient) – 30 mai,
Unconventional Advertising cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett) – 28 mai.
Shopper Marketing cu Mona Opran (Saatchi & Saatchi X) – 12 octombrie.

Calendarul complet si detaliile cursurilor deschise: www.qualians.com.

Despre Qualians

Pentru inscrieri si detalii va stam cu placere la dispozitie.
Telefon: 021 327 08 95
Fax: 021 327 08 40
e-mail: office@qualians.com
www.qualians.com

office@qualians.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/qualians/training-media-communication-for-advertisers-cu-maria-tudor-zenith-media-16-aprilie