REEA PARTICIPĂ LA „LE WEB“, CEL MAI IMPORTANT EVENIMENT EUROPEAN DEDICAT WEB-ULUI

Targu Mures - 3 decembrie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in IT&C, Internet

După participarea la iStrategy, conferința de marketing digital și comunicare desfășurată la Londra în perioada 26 – 27 noiembrie, Daniela Ferenczi, online marketing specialist / UX designer va reprezenta REEA la Paris, la cea mai importantă conferință europeană din zona web-ului.

“LeWeb” este deja la cea de a 8-a ediție și s-a impus ca cea mai importantă conferință destinată web-ului, desfășurată în Europa. Evenimentul  are loc în perioada 4 – 6 decembrie la Paris.

Timp de 3 zile, reprezentanții celor mai mari companii web din lume, precum Google, Microsoft, Nokia, Yahoo, alături de Facebook, Twitter sau Badoo, vor urca pe scenă pentru a discuta despre noutățile aduse de anul ce se încheie, dar și pentru a oferi lumii o proiecție a ceea ce urmează să se întâmple anul următor.

LeWeb Paris 2012 are ca temă THE INTERNET OF THINGS. Seminarii și workshop-uri precum “iThings”, “Data Everywhere”, “M2M”, “Connected Objects” sau “Web 3.0” vor fi, rând pe rând, centre de interes pentru cei 3.500 de profesioniști din 76 de țări care participă la “Le Web”.

Punctul forte al acestui eveniment de anvergură este legat în primul rând de networking. “LeWeb” oferă participanților o șansă unică de a întâlni potențiali clienți, colaboratori sau investitori.

Compania târgumureșeană REEA,  jucător important pe piața dezvoltatorilor de soluții web integrate va fi prezentă la “Le Web” prin Daniela Ferenczi, on line marketing specialist/UX designer.

 

Daniela Ferenczi spune că: „Întâlnirea de la Paris, este, pe de o parte, concluzivă pentru 2012. Cei mai importanți pioni din piață se întâlnesc pentru a trage linie la sfârșitul acestui an și pentru a-și expune concluziile. Pe de altă parte, “Le Web” va oferi o prognoză realistă asupra a ceea ce urmează să se întâmple important pe piețe anul viitor”.

Pe parcursul celor 3 zile ale evenimentului, REEA vă va ține la curent cu tot ceea ce se întâmplă la Paris, prin feed-urile live de pe conturile sale Twitter, Facebook și Linkedin. Urmăriți, așadar, contul Twitter REEApagina de Facebook și contul Linkedin .

Site-ul oficial al evenimentului: http://paris.leweb.co/

“Le Web” vine la numai câteva zile după ce un alt eveniment important  în domeniu s-a încheiat la Londra. Este vorba despre iStrategy, conferință la care REEA a fost singura agenție interactivă din România prezentă.

Alături de Harry Davies de la GOOGLE și de Andreas Thomann de la Credit Suisse, specialistul REEA a avut ocazia să analizeze modalitățile de livrare a mesajului, punând în balanță formula clasică folosită în publicitate și „împachetarea“ acestuia într-o poveste.

http://www.istrategyconference.com/

Daniela Ferenczi, despre participarea la iStrategy: 

„Participarea la iStrategy este must-ul oricărui specialist în on-line marketing sau al oricărui client care desfășoară campanii web și care se respectă. iStrategy adună sub același acoperiș elita marketing-ului on-line mondial  și cei mai importanți clienți din piață, așezându-i față în față. Evenimentul este,  însă, mai mult decât o întâlnire între specialiști și clienți. La iStrategy se pun pe masă soluții, se combină experiențe, se lansează provocări. A fi acolo, a interacționa cu marketer-ii și cu reprezentanți ai unor firme ca Nokia sau Phillips înseamnă să fii capabil să oferi soluții la acest nivel, să fii creativ, să poți susține prin expertiza ta și a companiei tale o provocare majoră. Personal, a expune strategia și viziunea REEA alături de reprezentanții Pfizer, Google și Credit Suisse a fost mai mult decât o provocare. Participarea REEA la iStrategy ne-a așezat, practic, la aceeași masă cu numele care, de fapt, contează în această industrie. Oamenii au fost încântați să ne cunoască și să ia  contact cu experiența noastră. Sper că o vor și folosi, în viitor. Ca o concluzie,  după iStrategy, pot spune că trend-ul apărut în comunicare se menține: încet,  dar sigur, aceasta se mută din mediile convenționale, ca televiziunea, print-ul sau radioul, în on-line. Fie că vorbim despre comunicare de brand sau comunicare de produs, cine nu are astăzi o reprezentare solidă în on-line, nu există. Ca și piață de expunere, România este ceva mai în spatele celorlalte țări. Ca și piață de producție, creativitate, livrare de soluții web competitive, suntem unde trebuie. Cel puțin REEA este acolo unde trebuie să fie, dispunând de un potențial imens de dezvoltare viitoare.“

Despre REEA SRL

REEA este o agenție web interactivă cu o experienţă de peste zece ani pe piaţa vest-europeană, nord-americană, asiatică și australiană. În timp, REEA a reușit să dezvolte relații de succes cu agenții de publicitate și PR cu renume internațional.
Portofoliul REEA cuprinde dezvoltarea de aplicații internet şi intranet, mentenanță și hosting, servicii de identitate vizuală, dezvoltare software, copywriting, conţinut multimedia şi interactive media, design pentru print.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/reea-srl/reea-particip-la-le-web-cel-mai-important-eveniment-european-dedicat-web-ului